فاطمی امین توضیح داد: در ابتدا لازم است این خبر خوب را بگویم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ تعداد کشته‌ها در تصادفات به یک چهارم رسیده است طبق آمار مرکز آمار در سال ۱۳۹۹ در هر ۱۰۰ تصادف، ۴.۴ فوتی و این عدد در سال ۱۴۰۰ یه یک رسیده است. البته که یک نفر کشته و فوتی تصادفات هم زیاد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
مهدی میرتیموری کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.
محمود فکری در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره فحاشی در یک دیدار فوتبالی توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی ایرانی تیم ملی عراق توضیحاتی در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از حضورش در این کشور داد.
معاون باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره پرداخت بدهی آندره استراماچونی ارائه کرد.
حجت کریمی که به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال انتخاب شد توضیحاتی در خصوص مسائل مدیریتی داد.
سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده در خصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.
مدیر تیم ملی عربستان درخصوص واکنش عجیبش به حضور رنار و دست دادن با او، توضیحاتی را ارائه داد.
سرمربی نونهالان باشگاه استقلال، در خصوص کسر ۲۲ امتیاز از تیمش توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی نونهان باشگاه استقلال، در خصوص کسر ۲۲ امتیاز از تیمش توضیحاتی ارائه داد.
معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص جدایی یورگن لوکادیا توضیحاتی ارائه کرد.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه شیکاگو، به بررسی تفاوت‌های طوفان‌ها پرداخته و در اولین توضیحات دراین باره به این نکته اشاره کرده که طوفان‌ها با گذر زمان شدیدتر می‌شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز در خصوص درگیری بعد از بازی با نفت امیدیه در هفته هفتم لیگ دسته یک جوانان کشور که منجر به راهی شدن ۹ بازیکن این تیم به بیمارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.
فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.
محمد نادری، دفاع چپ سابق استقلال با انتشار یک پست مفصل درباره شایعه حضورش در استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
مدیران ذوق زده سازمان حفاظت محیط زیست، با تولد سه قلوها، در تدارک پویشی فراگیر برای انتخاب نام سه یوز ماده تازه‌ای بودند که پا به عرصه حیات گذاشته بودند و حتی وعده سفری را به خبرنگاران محیط زیستی دادند که در آن، قرار بود از این اتفاق دلچسب، گزارش، عکس و فیلم تهیه شود؛ تدارکاتی که با تعیین جنسیت واقعی توله‌ها و بعد مرگ یکی از آنها، بی هیچ توضیحی کنار گذاشته شد، تا بلکه همه این اشتباهات فاحش را فراموش کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ