سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی تا آخر هفته در کشور فعال است و از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
برای روزهای جمعه تا شنبه آسمان استان کمی ابری گاهی وزش باد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با توجه به عبور و فعالیت یک سامانه بارشی افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و رگبار باران و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی مورد انتظار است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: جمعه سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب وارد کشور می‌شود.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ۱۹ اسفندماه اکثر مناطق استان را فرا می گیرد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب و فعالیت آن تا جمعه در برخی استان‌ها خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز جمعه خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: روز جمعه در ۸ استان کشور سامانه بارشی سبب بارندگی ، رعدو برق و وز باد شدید موقت می شود.
مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی که تا جمعه در سطح استان خراسان رضوی فعال است رواناب و سیلاب پیش بینی می شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تأثیر سامانه بارشی را تا روز جمعه بر استان خوزستان نشان می‌دهد.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ