محمد صلاح ستاره مصری دو گل برای تیمش لیورپول مقابل لیدز یونایتد به ثمر رساند تا رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از انتشار شایعه انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان، ستاره مصری لیورپول لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ جهان توصیف کرد.
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، بعد از دریافت جایزه‌اش به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر گفت لیورپول اگر مثل دیدار اخیرش مقابل آرسنال کار کند در پایان فصل سهمیه چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد.
صلاح می‌گوید باید اتفاقات این فصل را بپذیرند و بهترین راه جبران بازگشت به کورس قهرمانی فصل آینده است.
محمد صلاح می‌گوید زمانی که از اولین فصل حضورش در لیورپول، به دنبال کسب عنوان بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر بوده است.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، به وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن سال 2022 رای داد.
بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک تیم بیافتد، رسیدن توپ به محمد صلاح پشت دفاع و در موقعیت رو به دروازه است.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2-0 مقابل اورتون، از استفان بایچتیچ به عنوان بهترین تیمش یاد کرد.
گل دوم قنبری در برابر استقلال حاصل حرکت تکنیکی این بازیکن و فریب کامل صالح حردانی بود.
اندی رابرتسون با ساختن گل امشب برای صلاح و ثبت پنجاه و چهارمین پاس گل خود، نامش را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، بهترین بازیکنی که در این باشگاه کنارش بازی کرده است را انتخاب کرد.
در دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس جمهوری اسلامی ایران بر توسعه همکاری‌های راهبردی - اقتصادی دو کشور تاکید و عنوان شد تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بهترین راه ایجاد صلح و ثبات است.
با انجام بازی های شب گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، طارمی به رتبه سوم بهترین بازیکنان این مسابقات رسید.
مهاجم ایرانی تیم پورتو در رده دوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.
محمد صلاح ابراز امیدواری کرد برتری لیورپول مقابل ناپولی به این تیم اعتماد به نفس بیشتری بدهد.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.
محمد صلاح، گلزن باتجربه لیورپول می تواند امشب به بهترین گلزن لیگ برتری این باشگاه برابر منچستریونایتد تبدیل شود.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.
تحلیلگران معتقدند بهترین نتیجه ممکن است یک صلح سرد سخت باشد که در آن هیچ یک از طرفین تشدید تنش را انتخاب نکنند. با این وجود، حتی اگر این توازن حاصل شود در برابر بی‌اعتمادی پایدار و تحریکات احتمالی که با اقدامات طرفین ثالثی مانند اسرائیل آسیب‌پذیر خواهد بود.
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ