محمد صلاح، گلزن باتجربه لیورپول می تواند امشب به بهترین گلزن لیگ برتری این باشگاه برابر منچستریونایتد تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
یوسف النصیری تک گل نیمه اول دیدار سوپرجام فوتبال اروپا را برای سویا به ثمر رساند.
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
در ادامه تلاش‌های منچستریونایتد برای جذب هافبک، شیاطین سرخ آمادو اونانا از اورتون را هدف گرفته‌اند اما اورتون برای او پیشنهادی قابل توجه می‌خواهد.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
کسب و کار هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در بازار مسکن سود سالانه قابل توجهی داشته است.
پیرو آئوسیلیو، مدیر اینترمیلان، با تایید تلاش برای جذب دائمی روملو لوکاکو، تاکید کرد که پیشنهاد یونایتد برای جذب آندره اونانا قابل قبول نیست.
باشگاه منچستریونایتد دو پیشنهاد رسمی و قابل توجه دریافت کرده اما خانواده گلیزر شاید همچنان در راس این باشگاه بمانند.
لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، معتقد است قهرمانی این تیم در جام اتحادیه باعث شده که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند.
برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.
سادیو مانه قبل از اینکه در تابستان 2016 راهی لیورپول شود، با منچستریونایتد به توافق رسیده بود. دیشب همان اتفاق در مورد کودی گاکپو تکرار شد.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
آنتونی الانگا وینگر جوان باشگاه منچستریونایتد، انتقادات رونالدو علیه جوانان باشگاه یونایتد را می پذیرد و صحبت های تند او را قابل درک می داند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، در واکنش به تنش‌های اخیر بین کریستیانو رونالدو و شیاطین سرخ می‌گوید رفتارهای اخیر او غیر قابل قبول بوده است.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، بابت شکست سنگین تیمش برابر سیتی ابراز تاسف کرد.
وبسایت گل مدعی است در مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال کاسمیرو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده و ستاره برزیلی به یونایتد بسیار نزدیک شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ