محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، بعد از دریافت جایزه‌اش به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر گفت لیورپول اگر مثل دیدار اخیرش مقابل آرسنال کار کند در پایان فصل سهمیه چمپیونزلیگ را به دست خواهد آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد صلاح در دیدار لیورپول و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس به دنبال ثبت یک رکورد تازه خواهد بود.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تمجید عملکرد تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: صلاح نبود کره جنوبی را در فینال ببریم!
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول ممکن است دو دیدار مهم تیمش لیورپول در فصل آینده را به دلیل حضور تیم ملی مصر در جام ملت‌های آفریقا از دست بدهد.
عمر صلاح، بازیکن اردنی الوحدات، معاینات پزشکی خود را با تیم الوکره قطر پشت سر گذاشت.
محمد قنبری یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ برتر را به ثمر رساند.
محمد صلاح ستاره مصری دو گل برای تیمش لیورپول مقابل لیدز یونایتد به ثمر رساند تا رکورد جدیدی از خود به جا بگذارد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان، به عنوان نمادهای تبلیغاتی مجموعه پوشاک تولیدی دو شرکت آدیداس و گوجی انتخاب شدند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در جریان پیروزی 6-0 تیمش برابر برنلی، هت‌تریک کرد.
بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به سیتی برخورد کرد و حسن صالح حمیدزیچ معتقد است این سخت‌ترین قرعه ممکن بود.
محمد صلاح که مدتی است به‌عنوان پنالتی‌زن اول لیورپول فعالیت می‌کند، می‌گوید جیمز میلنر برای کمک‌کردن به او برای فتح کفش طلا این امتیاز را به او تحویل داده است.
محمد صلاح می‌گوید زمانی که از اولین فصل حضورش در لیورپول، به دنبال کسب عنوان بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر بوده است.
فوق ستاره مصری لیورپول فردا شب برای فرار از سومین ناکامی در UCL به دست رئال حسابی انگیزه دارد.
صلاح الزواوی سال گذشته به کار خود پایان داد و بعد از او دخترش "سلام" سفیر جدید فلسطین در تهران شد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، معتقد است که داروین نونیز به گلزنی قهار و فوق العاده تبدیل خواهد شد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از پیروزی 2-0 مقابل اورتون، از استفان بایچتیچ به عنوان بهترین تیمش یاد کرد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم با همه تیم‌های دیگری که در آن بازی کرده فرق دارد و از این شرایط سخت عبور خواهد کرد.
هیچ بازیکنی مثل مهدی طارمی با توپ به سمت دروازه حریف اینقدر خونسرد و فنی حرکت نمی‌کند.
روسای جمهور آمریکا و چین در حاشیه اجلاس گروه۲۰ در بالی اندونزی، درباره مساله تایوان و لزوم برقراری صلح و ثبات در این تنگه گفت‎‌وگو کردند.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با وجود اینکه در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل تاتنهام هر دو گل تیمش را به ثمر رساند این برد را یک «پیروزی شانسی» توصیف کرد.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت‌کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
یونس علی رحمتی ۳۸ سال سن دارد و در دوران فوتبال خود برای تیم های مثل الریان و ام صلال بازی کرده است. او که به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی تسلط دارد، فصل قبل جایگزین موقت هالگریمسون ایسلندی شد
کارشناسان توضیح می‌دهند که احتمال اینکه فرد در معرض شوک الکتریکی از شارژر تلفن قرار بگیرد، کم است، اما در صورت استفاده از شارژر ناسازگار یا نامرغوب، خطرات آن افزایش می‌یابد، زیرا به درستی عایق بندی نشده و این امر منجر به آتش‌سوزی، گرم شدن بیش از حد یا برق‌گرفتگی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ