صلاح می‌گوید باید اتفاقات این فصل را بپذیرند و بهترین راه جبران بازگشت به کورس قهرمانی فصل آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، بعد از دیدار دوستانه امروز مقابل لانس اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای موفقیت در فصل آینده باید عملکردی بهتر داشته باشند.
محمدرضا ساکت می‌گوید سپاهان فصل آینده باید در نبردی ترکیبی به میدان برود.
بارسلونا بعد از جدایی سرخیو بوسکتس باید پیش از شروع فصل آینده کاپیتان جدیدش را معرفی کند.
«فعلا» بعید است استقلال بتواند در فصل آینده جایگاه فصل قبلش را تکرار کند. ظاهرا، ولی این موضوعی است که مدیران استقلال هم خودشان را برای آن آماده کرده‌اند؛ چون آن‌طور که جواد نکونام، سرمربی این فصل آبی‌های تهرانی، می‌گوید، مسئولان باشگاه به او گفته‌اند قید قهرمانی را بزند و استقلال را پنجم کند هم خوب است.
پردراگ میاتوویچ، یکی از اسطوره‌های رئال مادرید، به این تیم هشدار داد که فصل آینده برای سفیدپوشان حکم دوران گذار را دارد و رئال باید این دوره را با احتیاط کامل پشت سر بگذارد.
رضا درویش می‌گوید پرسپولیس باید تیم قدرتمندی برای فصل آینده و حضور در آسیا ببندد.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
تیم استقلال به این نتیجه رسیده برای فصل آینده باید در خط دروازه خود را تقویت کند.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
رضا درویش می‌گوید یحیی گل‌محمدی فارغ از نتایج بازی‌های حساس باقی‌مانده برای فصل آینده قرارداد دارد و باید بماند.
«مری لئنورا وولف شیل یکی از اتفاقاتی را که در تهران رقم خورده است اینگونه روایت می‌کند: «با این‌که تهران در ارتفاع سه هزار پا از سطح دریا قرار دارد، ولی تابش خورشید به قدری ایجاد گرما ایجاد می‌کند که باید برای فرار از آن به مناطق کوهستانی پناه برد... تا ماه آینده نیز تقریبا نیمی از جمعیت تهران به همین ترتیب به ییلاق‌های دامنه کوه مهاجرت خواهد کرد تا از شر هوای نامطبوع تهران در امان باشند، چون پایتخت مملکت در این فصل به هیچ وجه قابل زندگی نیست.»
پاکو خمس می‌گوید ورزشگاه یادگار امام برای فصل آینده باید از زمین چمن باکیفیتی برخوردار باشد تا تراکتور در حضور هوادارانش با زمین مناسب به مصاف حریف برود.
سرمربی پیکان می گوید فعلا به فصل آینده فکر نمی کنند و‌ تمرکزشان روی صنعت نفت است.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، تنها در صورتی حاضر به تمدید قراردادش است که فصل آینده هم در ترکیب ثابت باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی ایران گفت: با گزینه ای که در فضای مجازی از آن نام برده شده بود هیچ مذاکره ای از سوی فدراسیون صورت نگرفته است.
باشگاه استقلال در صورتی که فصل آینده هم خواستار حفظ محبی باشد باید ۶۰۰ هزار دلار دیگر به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.
پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که مارکو آسنسیو باید فصل آینده در این تیم بازی کند.
کالوم هادسون اودوی، مهاجم چلسی، که در فصل جاری به شکل قرضی برای بایرلورکوزن بازی می کند، تایید کرد که چلسی روی او برای آینده حساب می کند و فصل بعد بر می گردد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم باید در دیدارهای آینده به پیروزی برسد و دو تساوی ابتدای فصل را جبران کند.
بعد از آنکه کاپیتانهای لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفتند فصل آینده تنها در برخی بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو بزنند پاتریک ویرا از فوتبالیست‌ها خواست به زانو زدن پیش از شروع همه مسابقات ادامه دهند.
سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، با ستایش از میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌گوید هواداران فصل آینده باید منتظر اتفاق‌هایی هیجان‌انگیز برای تیم محبوب‌شان باشند.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ