طبق اعلام بانک مرکزی، بازار متشکل معاملات ارزی تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ فعال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادر به تصور اینکه نادیا به دوشنبه بازار رفته، کمی صبر کرد. خانه آن‌ها در محله میمنت‌آباد شهرک قلعه‌میر بود و دوشنبه‌ها دستفروش‌ها در نزدیکی خانه آن‌ها بساط می‌کردند و با این احتمال که دخترک به تماشای بازار رفته است، چندان پیگیر ماجرا نشدند. ساعت ۶ بعد از ظهر بود که پدر نادیا از محل کار به خانه برگشت و مادر که نگران و بی‌تاب دخترش بود، بلافاصله ماجرای ناپدید شدن او را خبر داد و پدر بی‌معطلی به جست‌وجو برای یافتن نادیا پرداخت.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حتی به سهم دانشگاه امام صادق در دولت رئیسی نیز معترض شده و گفته: «حوزه علمیه فعلی برای حل مشکلات کشور راه‌حل دارد و دستگاه کارشناسی جدید کار حوزه علمیه هست نه دانشگاه امام صادق و مکان‌های دیگر.»
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش‌های فنی و حرفه ای باید با بازار کار ارتباط داشته باشد و باید بتوایم تقاضامحور عمل کنیم.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی، گفته است که با این تغییر، دستشان برای تغییر و متناسب‌‌‌سازی با شرایط کاری و عمومی جامعه بازتر شده است. به گفته او و طبق گزارش وزارت نیرو، در صورت عدم‌کاهش ساعات کاری، قطعا قطعی برق خواهیم داشت.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
اگر ساعت ۶ صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید. چون حسب ظاهر ۷ساعت بود در حالی که در واقع ۶ بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، از تغییر ساعت کار مترو از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ساعات کاری موزه‌های ۴ استان با توجه به شرایط اقلیمی در فصول گرم سال، تغییر کرد.
مصطفی رجبی‌مشهدی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات در تابستان اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، ساعت کار ادارات در زمان اوج مصرف برق یعنی پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریور، از شش صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ساعات شروع به کار مدارس اطلاعیه داد.
کرج- وزیر کشور گفت: شرایط کشور با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد.
یک کارشناس می‌گوید: «درباره گنج‌یابی یک بازار فریب کارانه درست شده که علت اصلی آن پایین آمدن درآمد سرانه مردم است، این افراد به‌دلیل فقری که دارند و از روی ناچاری به سرعت فریب می‌خورند.»
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی و استخدامی کشور مبنی بر اصلاح «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: هر قدر مشکلات زیاد باشد قدرت خدا برتر از حجم مشکلات است. در قرآن کریم نسخه‌ای برای رفع مشکلات و آسان شدن سختی‌ها به صراحت به معتقدان قرآن القا شده است. فرمودند هر کسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت ایجاد می‌کند. تقوایی الهی جامعه گرفتار را نجات می‌دهد و تقویت حکومتی، امامتی، بازاری و … سختی‌ها را سهل می‌کند و جامعه با تقوا از سختی‌ها عبور می‌کنند و بر سختی‌ها پیروز می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ