بازیکن فولاد می‌گوید که با روحیه‌ای بالا به دنبال پیشرفت زیر نظر علیرضا منصوریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا روسیه از واژه "خلیج" استفاده می کند و مالکیت ایران بر جزایر سه گانه را زیر سوال می برد؟؛ ریشه را باید در توافق نانوشته تهران و واشنگتن برای احیای برجام جست...
رئیس عدلیه به بیان مختصات و الزامات وضع قانون پرداخت و گفت: ممکن است گاهی اختلاف برداشت و تفسیر از قانون بوجود آید؛ بر همین اساس در زمان وضع قانون باید عنایت داشت که این قانون حتی‌الامکان «شفاف» و «واضح» و «جامع» باشد و قابل تفسیر‌های متعدد و متضاد نباشد؛ همچنین کاربردش متناسب با مقتضیات زمان باشد.
رئیس‌جمهور گفت: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد.
بازیکن سابق در ادامه تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران و با کسب قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کند و این جام را به دست آورد. اگر استقلالی‌ها مثل بازی با تراکتور در جام حذفی به میدان بروند کسب قهرمانی جام حذفی برای آنها کار سختی نیست.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
یک فعال سیاسی گفت: موتور سیستم مدیریت اجرایی کشور خراب است، مثل این می ماند که موتور یک یخچال خراب باشد، نتیجه آن می شود که هر غذایی داخل آن بگذارند خراب می گردد؛ پس برای حل مشکل کشور باید موتور سیستم اجرایی کشور را تعمیر اساسی کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: با آنکه آرای مردم در شکل گیری نهاد‌های سیاسی در نظام دینی نقش تعیین کننده‌ای دارد و از همین منظر رهبری نظام برای افزایش اقتدار ملی و سیاسی تاکید کردند که انتخابات سال ۱۴۰۲ باید با ارتقای امنیت، سلامت و افزایش سطح رقابت با هدف افزایش سطح مشارکت مردم برگزار شود، اما آنگاه آرای مردم مورد امضای خدا قرار می‌گیرد که شخصیت‌هایی انتخاب شوند که شایسته باشند.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسال به اشتراکات فراوانی رسیدیم هر چند موضوع اختلافی وجود دارد که باید کار کارشناسی صورت گیرد.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با وجود اختلاف 18 امتیازی با تیم دوم عقیده دارد که هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است.
فدراسیون شمشیربازی و سرمربی تیم ملی در بحث اعزام بازیکنان باید به یک نظر واحد برسند تا تیم ملی سابر به دلیل ناهماهنگی‌ها متضرر نشود.
هافبک استقلال معتقد است با نمایشی برتر نسبت به نساجی قهرمان شدند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، گفت: با فرزندان خود و این مرز و بوم از جمله دانشجویان و دانش آموزان باید حتما در گفت‌وگوی جدی را باز کنیم.
«دیمیتری پسکوف» با تأکید بر اینکه هنوز اختلافات حل نشده ای درباره برنامه هسته ای ایران وجود دارد، گفت: احیای برجام به نفع همه طرف ها است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال می گوید که قطعا تیم او فردا دروازه نساجی را باز خواهد کرد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
مرندی گفت: برای تهران موضوعی مطرح است که پیش از احیای برجام باید حل شود و آن اختلاف با آژانس بین المللی انرژی اتمی و ادعا‌های دروغ و جعلی علیه ایران است و تهران هیچ پیشرفتی را مگر در صورت حل این معضل نمی‌پذیرد.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: همیشه در گفتگوها و مذاکرات با آقایان رؤسای ائتلاف استان‌ها بر این تأکید کرده‌ایم که سیاست شورای ائتلاف حضور نمایشی و تشریفاتی خانم‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ