گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس گفت: 25ساله بودم که فهمیدم قلعه نویی به گرجستان آمده است همین باعث شد به ایران بیایم و در ذوب آهن بازی کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم تهی‌دست پیروزی صنعت نفت مقابل فولاد خوزستان را به محمد عجمی‌پور تقدیم کرد.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، شاید یکی از عجیب‌ترین و پر فراز و نشیب‌ترین روزها را به عنوان بازیکن در این باشگاه سپری کرده باشد.
مدافع پرخبر استقلال در پنجره نقل و انتقالات از دلیلش برای فسخ قرارداد با استقلال و بازگشت دوباره به این تیم صحبت می‌کند.
دالی بلیند سال 2019 موقع بازی برای آژاکس یک سکته خفیف قلبی کرد. او از آن تجربه وحشتناک سخن گفته است.
صحبت‌های دختر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی از دیدارش با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدافع سابق تیم ملی سوئیس و باشگاه‌های آرسنال و میلان در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال جهان با علی دایی دیدار و گفتگو کرد.
مدافع سابق تیم ملی سوئیس و باشگاه‌های آرسنال و میلان در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فوتبال جهان با علی دایی دیدار و گفتگو کرد.
راموس، مدافع سابق رئال خوشحال است که دیگر لازم نیست مقابل مسی به میدان برود.
قرارداد احسان حاج‌صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان در آستانه تمدید قرار دارد.
ماجرای سیاوش یزدانی و باشگاه استقلال هر لحظه پیچیده‌تر و عجیب‌تر دنبال می‌شود.
گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.
گفتگو با خانواده تورج اردلان شهید مدافع امنیت که بعد از شهادت هم فرشته نجات ۱۱ نفر شد.
جوردی آمات، بازیکن سابق لالیگا و لیگ برتر انگلیس، حالا مشغول وظایفش به عنوان شاهزاده اندونزی است.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
ریو فردیناند، مدافع بازنشسته انگلیسی، تایید کرد که تیم سابقش، منچستریونایتد، فرصت جذب لوکا مودریچ کروات را از دست داده است.
مدافع تیم ملی قطر معتقد است این تیم در بازی با سنگال عملکرد بسیار خوبی داشته اما در کسب نتیجه موفق نبوده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
رئیس قوه قضائیه در جریان حضور در مقر فرماندهی یگان امداد فراجا، روایت یک مدافع امنیت در مورد اغتشاشات روزهای اخیر را مورد استماع قرار داد.
مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
عملکرد مدافعان کناری پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن اصفهان رضایت کادرفنی این تیم را به همراه داشت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
ویدئویی از روایت سوزناک شهید حاج قاسم سلیمانی از واقعه کربلا و همرزمان شهیدش در سوریه را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ