هواداران استاندارد در شبکه های اجتماعی نوشتند: امیدواریم لیگ برتر اقدام کند، باشگاه ما شکایت کند و سازمان های حمایت از حیوانات وارد عمل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.
این دومین تلاش هند برای تبدیل شدن به چهارمین کشوری است که به ماه فضاپیما فرستاده است. این فضاپیما طبق برنامه پس از ۴۲ روز بر سطح ماه فرود خواهد آمد.
چین ماهواره جدیدی را برای آزمایش‌های فناوری اینترنتی پرتاب کرد.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
دوومیدانی کاران تیم ملی ایران در رقابت‌های جوانان آسیا از رقیبان خود در کسب عنوان عقب ماندند.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
فرزاد حسین خانی با وجود بازی خوب تیمش مقابل سپاهان با دست خالی ورزشگاه را ترک کرد.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
خبرنگار شبکه صهیونیستی ریشت کان از پرتاب ۱۰۰ راکت به سوی اراضی اشغالی تنها در یک ساعت و نیم گذشته خبر داد.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از حملات موشکی جدید مقاومت فلسطین به سوی اراضی اشغالی و همچنین حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از پرتاب موشک بالستیک قاره پیما «مینوتمن ۳» از یک پایگاه نیروی هوا فضا در ایالت کالیفرنیا خبر داد.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
شرکت اسپیس ایکس در آستانه اجرای جسورانه ترین طرح خود یعنی پرواز آزمایشی فضاپیمای استارشیپ برای حرکت به دور مدار زمین است.
پرتاب نادر محمدی اولین موقعیت بازی را برای ذوب‌آهن به وجود آورد.
هواداران پرسپولیس بعد از سوت پایان بازی به سمت بازیکنان سپاهان بطری آب پرتاب کردند.
استارت آپ فضایی «ریلیتیوتی اسپیس» پرتاب نختشین موشک چاپ سه بعدی را درآخرین لحظات به دلیل اختلالات دمایی طی شمارش معکوس لغو کرد.
باشگاه نساجی مازندران با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت می‌کند.
علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ترس حملات مبارزان فلسطینی، به پلیس این رژیم دستور داد که پرتاب ترقه و وسایل آتش بازی از سوی آنان را هم ممنوع اعلام کند.
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) اسپیس ایکس را به دلیل عدم ارائه برخی اطلاعات ایمنی مربوط به پرتاب ماهواره های استارلینک قبل از تاریخ آگوست ۲۰۲۲ میلادی ۱۷۵ هزار دلار جریمه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ