پرسپولیس باز هم در سال 1402 برنده شد تا رکورد بردهایش در سال جدید صددرصدی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جهانی کار و کارگر در ایران نیز همانند دیگر کشور‌ها در روز اول ماه می‌میلادی برگزار می‌شود که این روز در تقویم هجری شمسی معمولاً با روز‌های یازدهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه هر سال مصادف می‌شود.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
با پیروزی تیم های صدرنشین حساسیت بازی های هفته های پایانی لیگ برتر هندبال بانوان به اوج خود رسید.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
تیم تیروژ حیات کردستان در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر برابر نیکان تهران پیروز شد.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را مشخص کرد.
برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در روز سه شنبه قطعی شد.
به احتمال قوی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را داور برازجانی یعنی محمد حسین زاهدیفرد سوت خواهد زد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
تیم استقلال احتمالا پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر چهار دیدار تدارکاتی با تیم های اخلی و خارجی انجام خواهد داد.
پرسپولیس و استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف همدیگر می‌روند.
برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران را امروز در سالن پیروزی شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
دیدار حساس تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار می‌شود که فرهاد فخیم بازیکن جدید گیتی امکان بازی مقابل تیم سابق خود را ندارد.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
اگر اتفاق خاصی نیفتد، عیسی آل کثیر می‌تواند از هفته دوازدهم و در دربی حساس پایتخت تیمش را برابر استقلال همراهی کند.
با گذشت بیش از دو دهه از برگزاری لیگ حرفه ای در ایران هنوز سازمان لیگ نتوانسته برنامه بازی ها را از ابتدا تا انتها تدوین و در اختیار باشگاه ها قرار دهد.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
در بازی استقلال و مس کرمان یک اتفاق جالب دیگر هم رقم خورد و آن حضور جیمی جامپ در زمین بازی بود.
فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که تیم ملی این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده و دو تیم قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ