رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود ۲۲۰ هزار نفر از دهک پایین درآمدی با معلولیت شدید و خیلی شدید از حداقل دستمزد حقوق برخوردار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
سخنگوی صنعت برق گفت: از ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
مسلمانان روسیه در مسکو پایتخت این کشور، مشارکت گسترده‌ای در مراسم عبادی نماز عید قربان داشتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال ۲۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود ۲۲۰ هزار نفر از دهک پایین درآمدی با معلولیت شدید و خیلی شدید از حداقل دستمزد حقوق برخوردار هستند.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
حلوا سفید به قیمت هر کیلو ۱۸۵ هزار تومان، حلوا سیاه ۱۹۵ هزار تومان، ماهی راشکو هر کیلو ۲۸۰ هزار تومان، شوریده بالای ۷۰۰ گرم هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی سفید هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی شیر ۲۲۰ هزار تومان و ماهی ازون‌برون دریایی هر کیلو ۳۴۵ هزار تومان از ماهی‌های لوکس و گرانقیمتی هستند که در بازار ماهی بعثت فروخته می‌شود.
رصد بازار نشان می دهد قیمت هر کیلو گوشت گوسفند منجمد بسته بندی شده وارداتی ۲۴۷ هزار تومان، گوشت گوساله منجمد وارداتی ۲۲۰ هزار تومان و گوشت گرم گوساله داخلی ۲۵۷ هزار تومان است.
بانک سپه بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.
۲۰هزار یورو جایزه نقدی کشتی‌گیران ایران در زاگرب
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۰ تن از ایشان وخیم است.
تایباد ـ رئیس جهاد کشاورزی تایباد گفت: نانوایان تایبادی ۱۶ هزار قرص نان برای توزیع صبح امروز در بین مردم شهرستان تربت جام اهدا کردند.
دو هزار و ۲۲۰ نفر از این زندانیان از محکومین مهریه هستند، افرادی که به علت نداشتن توان مالی قادر به پرداخت دینی که بر عهده دارند، نیستند. با نواسانات اقتصادی و افزایش قیمت سکه تعداد این زندانیان افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.
این پژوهش ثابت کرد اروپایی‌های اولیه چرخه‌های زادآوری جانوران را با نشانه‌هایی در نگاره‌های خود ثبت می‌کردند.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آموزش بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز در یک سال گذشته و در قالب اجرای طرح دادرس خبر داد.
رئیس نظارت و ارزیابی طرح های بیابانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: امسال ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با پدیده بیابان‌زدایی و گرد و غبار تخصیص یافته است.
محمد مهاجری گفت: نبود لیدر روشن تهدید بزرگی محسوب می‎شود. به این معنا است که در خیابان‌ها و اغتشاشات هر فردی خود یک لیدر است و کسی نیست که تولید اندیشه و سازماندهی کند. این افراد هر کدام می‌توانند مثل یک لیدر عمل کنند و هر جایی منفجر بشوند و اتفاقات تلخی را رقم بزنند.
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
کولبر، سوخت‌بر، بدوک؛ این‌ها لقب مردمی است که چاره دیگری برای امرار معاش ندارند جز اینکه در صعب‌العبورترین معابر، ده‌ها کیلو گردو و پوشاک و یخچال ۲۲۰ کیلویی را به کول بسته یا هزاران لیتر گازوییل و بنزین را در صندوق ماشین‌ها و موتوسیکلت‌های‌شان بار بزنند به امید‌آنکه اختلاف چند صد هزار تومانی «اینور مرز و آنور مرز» نان خانواده را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ