جزئیات دریافت وجه از مشترکان خانگی و تجاری گاز و برق و واریز این وجوه به حساب خزانه از سوی دولت در بودجه ۱۴۰۲ تشریح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم سنگالی از چند روز گذشته شروع شد و حتی شایعه شده مبلغ رضایتنامه او ۴ میلیون یورو است.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: امسال برای ارز اربعین، دلار و یورو را کنار گذاشتیم و ارز اربعین را به شکل دینار خواهیم داد به طوری که به هر متقاضی، مبلغ ۲۰۰ هزار دینار ارز تخصیص خواهیم داد.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
مسی در آخرین فصل حضورش در بارسلونا یعنی دو سال پیش دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی دریافت می‌کرد، ولی در دستمزد جدید یک چهارم این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر مبلغ ۹ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال برای بسته یک ماهه، ۲۶میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای بسته سه ماهه و ۴۹ میلیون و ۶۰۲ هزار ریال برای بسته شش ماهه در نظر گرفته شده است.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس با مبلغ بسیار بالایی راهی این تیم شد.
چمران درباره فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر گفت: اعلام شده که این موضوع رسیدگی شود. ما هم رسیدگی خواهیم کرد و گفته‌ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را بررسی کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه میزان از آن معوقه بوده است.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.
فتح‌الله زاده تعهد داد که اختلاف مبلغ به وجود آمده پس از دریافت وجوه مطالبه از شرکت‌های طرف قرارداد، جبران شود.
معاون پلیس فتا با اشاره به جزئیات ترفند کلاهبرداران گفت: در مواردی حتی دیده شده که کلاهبرداران پس از جمع‌آوری این اطلاعات با مردم تماس می‌گیرند و با تقلید صدای برخی مجریان معروف و ایجاد صدای تشویق فیک به فرد وعده پرداخت پول به عنوان جایزه را می‌دهند و در نهایت از آنان درخواست می‌کنند که کد پیامک ارسال شده را در اختیارشان قرار دهند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. غافل از اینکه این کد همان رمز دوم بانک است.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
دولت مبلغ ۹۰۰ هزار تومان را برای افزایش پایه حقوق بازنشستگان در نظر گرفته که با لحاظ بندهای دیگر لایحه دولت که مربوط به سایر بندهای حقوق است تا ۲ میلیون تومان بالا خواهد رفت.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی گفت: مبلغ ۹۰۰ هزار یورو صحت ندارد. حقوق کی روش ماهانه ۵۰ هزار یورو و در مجموع دو ماه و نیم است.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درباره جزئیات این ثبت‌نام، گفت: تمام متقاضیان باید به سامانه سماح وارد شوند و مبلغ تعیین شده برای بیمه را که ۱۸ هزار تومان است، پرداخت کنند.
طبق آمار، مالیات ابرازی عملکرد شرکت‌های استانی سال قبل ۴.۵ هزار میلیارد تومان و جمع مالیات و عوارض ارزش افزوده آنها ۶.۵ هزار میلیارد تومان بوده که این مبلغ به حساب خزانه استان واریز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ