یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که برنامه‌ای برای اعزام هیئت سیاسی به افغانستان ندارد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت اعلام کرد خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی طبق مصوبه هیئت دولت مشکلی برای ترخیص ندارد.
وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.
جزئیات ثبت نام انتخابات ریاست انتخابات هیات فوتبال استان تهران مشخص شد.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت با وجود انصراف تعداد قابل توجهی از نمایندگان، هیات رییسه مجلس بدون توجه به آن، استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد حال آنکه باید استیضاح با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شد.
محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۰۱ آئین نامه داخلی مجلس که با امضای ۴۰ تن از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شده بود، اعلام وصول می‌شود.
معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از میزبانی ۲۱ فرودگاه کشور در عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ خبر داد.
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.
اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، حمایت از ملی‌پوشان نابینای مطلقِ اولویت چهارم برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی را مصوب کردند.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: واریز به حساب‌های بانکی از طریق ابزار پرداخت‌های بانکی از جمله دستگاه‌های کارتخوان امر تجاری تلقی نمی‌شود.
متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه ساختمان به کنیا اعزام می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در خارج از مرزها رونق گیرد.
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح‌الله‌زاده آغاز شده است.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ جلسات B۲B بین شرکتهای دانش بنیان و هیات تجاری خارجی برگزار می شود.
دبیر شورای تجاری قطر زیر مجموعه هیئت روابط اقتصادی خارجی ترکیه اعلام کرد که امکان اتصال شبکه ریلی این کشور با قطر از طریق عراق و کویت وجود دارد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد هیاتی فناور و تجاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق راهی کشور ونزوئلا می شوند تا سهم ایران از بازار این کشور بیشتر شود.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت با هیات اعزامی تجاری-اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه به ایران، بر همکاری‌های گسترده طرفین در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی تاکید شد.
اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات هیات مدیره کانون مرکز اعلام شد.
ترکیب هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی اعلام شد که با توجه به این ترکیب، فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره قابل حدس هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ