اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های ملی هاکی روی چمن ایران برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
تیم‌های ملی هاکی روی چمن ایران برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
تیم‌های ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم مالزی شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای عربستانی در مکه مکرمه، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی به حجاج ایرانی گفتگو کرد.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا راهی تایلند می‌شوند.
ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری و ایروبیک ایران ممکن است شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات بین‌المللی مصر را از دست بدهند.
تیم‌های ملی مچ اندازی بانوان و آقایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی امارات شدند.
شیشه فروش با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه امروز ثبت شده است، تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی به مناطق اعزام شدند و متعاقباً خسارات احتمالی اعلام خواهد شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب از دو استان کرمانشاه و کردستان درپی وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در مریوان خبر داد.
درپی وقوع زلزله‌ پنج ریشتری در شهرستان خوی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در دومین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ راهی کشور مصر می‌شوند.
تیم های ارزیاب خسارت بیمه ملت در استان آذربایجان غربی، به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شدند.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در بشرویه خراسان جنوبی از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
تیم‌های ملی ووشو مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان راهی اندونزی شدند.
تیم‌های ملی کوراش مردان و زنان ایران با ترکیب کامل راهی هند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند.
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون و ترافیک زیاد تیم‌ها برای اعزام به مسابقات برون مرزی، در صورتی امکان اعزام تیمی به تورنمنت‌های بین‌المللی وجود دارد که خود حامی مالی داشته باشد.
بندرعباس- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و تیم های ارزیاب در منطقه حضور دارند.
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
تیم‌های ملی نجات غریق مردان و بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم محل برگزاری این رقابت‌ها در ایتالیا شدند.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ