مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد برای ازسرگیری گفت‌وگوها احتمالا ماه فوریه به ایران سفر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور احتمالا برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل بازیکن سابق خود قرار می‌گیرد.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
رافائل گروسی: توافق صورت گرفته بین ایران و آژانس در ماه مارس، گامی در مسیر صحیح بود و به نفع تمامی طرفین توافق هسته‌ای است که روند همکاری سازنده با ایران در پیش گرفته شود، اما احتمال احیای برجام در آینده نزدیک، بسیار ضعیف است.
گفته می شود که این موجود احتمالا نوعی پلیوسور بوده گروهی از خزندگان آبزی عظیم الجثه که دارای جمجمه های بزرگ، دندان های غول پیکر و نیروی گاز گرفتن قوی تر از تیرانوزاروس رکس دایناسور گوشتخوار بزرگ بودند.
گروهی از شرکت های بزرگ ارتباطات و فضایی در یک مناقصه برای خوشه ماهواره ای شرکت می کنند که احتمالا رقیب ماهواره های استارلینک متعلق به اسپیس ایکس خواهد شد.
گروسی مدیرکل سازمان بین‌المللی انرژی اتمی گفت: توافق خوبی که قرار است به آن برسیم به احیای برجام کمک خواهد کرد.
تهران مدت‌هاست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را متهم می‌کند که در هنگام تهیه پیش‌نویس گزارش‌های بازرسی خود در برابر فشار‌های ایالات متحده، متحدان اروپایی‌اش و اسراییل تسلیم می‌شود. به نظر می‌رسد این‌بار مقامات ایرانی همچنان با علم به نگرانی‌های غرب، هشدار‌های جدی درباره قطعنامه احتمالی شورای حکام صادر کرده‌اند.
خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال در صفحه توئیتر خود نوشت: «ارزیابی من این است که در حال حاضر شانس زیادی برای سفر رافائل گروسی به تهران طی هفته آینده وجود دارد».
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
گروسی گفته احتمالا در ماه فوریه به ایران خواهم رفت. یعنی ممکن است به زودی شاهد حضور مدیرکل آژانس در ایران باشیم. گروسی در این خصوص تاکید کرد که ممکن است به ایران بروم و شاید این سفر در ماه فوریه انجام شود.
روزنامه «پولیتیکو» به نقل از منابع غربی از احتمال سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در ماه ژانویه خبر داد.
پس از برگزاری مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با فرمت شناخته‌شده‌ای که میلیون‌ها هوادار را مجذوب خود کرده، فیفا اکنون با این بحران مواجه است که ممکن است در دوره آینده، این جذابیت، از بین برود.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین از احتمال سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به مسکو در نیمه دوم دسامبر خبر داد.
آرسن ونگر، رئیس کمیته توسعه فوتبال جهانی فیفا، اعلام کرد که مرحله گروهی جام جهانی 2026 ممکن است با حضور سه تیم در هر گروه برگزار نشود.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد؛ تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و این بار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد.
بلژیک با دبروینه، لوکاکو ، اکسل ویتسل و کورتوا حذف شد. تیمی که معمولا در رنکینگ فیفا از غول‌های جهان بالاتر می‌ایستد در میدان مسابقه کم آورد و اینبار از مرحله گروهی جام هم جلوتر نرفت. کرواسی نایب‌قهرمان جهان هم تیم دوم گروه شد
تیم ملی فوتبال ایران با صعود از مرحله گروهی جام جهانی احتمالا حریف هلند خواهد شد.
بیشتر از نصف احتمالات گروه ایران، حکم به صعود تیم‌ملی از مرحله گروهی جام جهانی می‌دهد.
تساوی انگلیس و آمریکا، معادلات صعود به مرحله بعدی را پیچیده کرد.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
احتمال دارد روملو لوکاکو بازی های تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی را از دست بدهد.
مربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در ارزیابی حریفان ملی‌پوشان گفت: تیم‌های یک و دو ایران در صورت صعود به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی، در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر می‌شوند.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز به هشدار روسیه پیرامون احتمال استفاده اوکراین از «بمب کثیف» واکنش نشان داد.
شیخ دیاباته امروز هم در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ