شاید این گرما برای بسیاری از تیم‌ها عادی باشد، ولی بازیکنان انگلیس که از دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد لندن و هوای همیشه ابری و بارانی به دوحه که امروز ۳۱ درجه سانتی‌گراد و آفتابی است آمده‌اند، مشکلات زیادی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر کشور گفت: ۴ مشکل اصلی در حوزه تشکل های اجتماعی داریم که شامل فهم حکمرانان، تشکیل و تقویت حلقه های میانی، آمادگی مردم و ساز و کارهای قانونی است.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
مشکل اساسی و بنیادی کشور در پاسخگو نبودن است. در نظام جمهوری اسلامی بدبختی بزرگ این است که پاسخگویی وجود ندارد. این عدم پاسخگویی بلایی بدتر از مسائل اقتصادی، تحریم، بی‌آبی و آلودگی هوا و ... است و در واقع آنچه مانند موریانه نظام جمهوری اسلامی را می‌جود، پاسخگو نبودن است. در دانشگاه آمدند اساتید را با یک تلفن ممنوع‌التدریس کردند و کسی پاسخگوی این موضوع نیست که برای مثال چرا مثلاً صادق زیبا کلام که هم رئیس دانشکده و هم دانشجو‌ها او را می‌خواهند، باید کنار گذاشته شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشت و با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستاجران شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشته است.
پل پوگبا گفت مشکل اساسی او روحی و روانی است و مصدومیت‌های او ریشه در همین مشکل بزرگ دارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که زمانی که می‌گوئیم نماینده‌ای حق نطق ندارد یعنی حق نمایندگی ندارد، خاطرنشان کرد: در اینجا حقوق ملت، مردم حوزه انتخابیه و خود نماینده مطرح است و به هیچ وجه طبق قانون اساسی پذیرفته نیست.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
هادی غفاری: من نمی‌خواهم دعوای سیاسی راه بیندازم اما مشکل ما ساختاری است. چهل و چند سال قبل قانون اساسی نوشتیم و بعد آن را اصلاح و بالا و پایین کردیم، این قانون اساسی اشکالاتی دارد که به مرور زمان خود را نشان داده است.
اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان در بحث آب کشاورزی مشکل جدی دارد و به همین دلیل وزارت و جهاد کشاورزی استان باید برای بهره‌وری آب فکر اساسی کنند.
ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با چند مشکل اساسی مواجه است که باید تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود.
بهنام بهزادفر گفت: برخی از شرکت‌های بورسی همچون گروه‌های فلزات اساسی و معدنی تاکنون با مشکل چند نرخی بودن دلار مواجه نشدند، اما پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی با این معضل و ابهام رو به رو بودند که اکنون با راه‌اندازی مرکز مبادله‌ای ارز و طلای ایران، تاحدی این تفاوت نرخ پوشش داده شده است. محدود نشدن نرخ مبادله‌ای به رقمی ثابت، اقدام صحیحی است که می‌تواند به سودآوری شرکت‌ها و بهبود P/E صنایع بورسی کمک زیادی کند.
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی گفت: از دیروز گوشت‌های منجمد بسته‌بندی شده یک کیلویی با قیمت‌های پایین‌تر به بازار آمد تا مشکل مردم در خردکردن گوشت‌ منجمد کیلویی حل شود.
«مشکل اساسی آنجایی است که ارز حاصل از این صادرات راحت و سریع وارد سیستم بانکی (نیمایی) ما نمی‌شود. زیرا ما اصلا در سیستم بانکی بین‌المللی قرار نداریم که وقتی کالایی صادر می‌کنیم، بلافاصله پول آن را دریافت کنیم؛ لذا با توجه به اینکه سیکل درآمد و صادراتمان باز است و در یک چارچوب مشخص انجام نمی‌شود، اقتصاد دچار خلاء و مشکل می‌شود.»
سرخیو آگوئرو امشب را در کمپ آرژانتین خواهد بود و مثل گذشته قرار است هم اتاقی لیونل مسی باشد. این دو خاطرات زیادی از اردوهای گذشته دارند و مشکل اصلی بین‌شان همیشه تلویزیون بود!
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هنوز با انتظاری که از خودمان داریم تا وزنه‌برداران درخشش مورد نظر را داشته باشند، فاصله داریم اما سعی می‌کنیم بهتر شویم.
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
مشکل اساسی اینست که عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند و البته بدون آنکه پیگرد قانونی شوند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ