در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب مهاجم نوک تراکتور برای بازی پرسپولیس نقطه ابهام این تیم خواهد بود.
کمپانی پوما از لباس دوم میلان برای فصل جدید رونمایی کرد که طرح آن از الگوهای مد کلاسیک الهام گرفته است.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
باشگاه چلسی لباس خانگی فصل جدید خود را بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی کرد.
نایکی از طبیعت الهام گرفته و مجموعه جدیدی از کفش‌های کتانی ایجاد کرده است.
دیوید بکام به تازگی یک جفت ماشین اسپرت برای برند ایتالیایی مازراتی طراحی کرده است که از خودرو‌های کلاسیک و همینطور از خیاطی الهام گرفته‌اند.
دروازه‌بان استقلال پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
سپهر حیدری استوری جنجالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
برای ساخت این موتورسیکلت از تم علمی تخیلی الهام گرفته شده است. اجزای مرکزی آن از جنس آلومینیوم درجه فضاپیما‌های ناساست.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
حضور لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس، مهمترین علامت سوال این تیم برای بازی با سپاهان است.
دانشمندان چینی موفق به ساخت رباتی شدند که با تغییر شکل به حالت مایع از قفس فرار می‌کند. دانشمندان برای ساخت این ربات از خواص خیار دریایی الهام گرفتند. این ربات توانایی تغییر حالت برگشت‌پذیر از مایع به جامد و عکس آن را دارد. به گفته دانشمندان، این فناوری برای حل مشکلات پزشکی و مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خبرنگار عمانی اتهام عجیبی به سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان وارد کرد.
شاید بپرسید که این بنای قدیمی را چه کسی ساخته است؟ در پاسخ باید گفت که معمار این بنا، فردی اوکراینی به نام «ولادیسلاوویچ گارادیتسکی» است که با الهام از معماری ایران باستان و به‌کارگیری شیوه اکسپرسیونیسم آرمان‌گرا این بنا را طراحی کرد. ایستگاه راه‌آهن تهران با مصالحی، چون آهن و سیمان ساخته شده و پنجره‌های آن از برنز و آهن است، نمای خارجی آهن نیز با مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگ سفید تراورتین تزیین شده که از معدن سنگ «پل‌سفید» استخراج شده است.
شرکت آدیداس با الهام از عبای لیونل مسی در فینال جام جهانی از پیراهن جدید تیم ملی آرژانتین رونمایی کرد.
پست توییتری کارلوس کی‌روش با بیتی از ترانه یک خواننده مشهور آغاز می‌شود.
الهام حسینی پس از کسب این افتخار در واکنش به پیام‌هایی که فضای مجازی دریافت کرد، استوری اینستاگرامی منتشر کرد
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
علی اف با بیان اینکه شهر لاچین در دوره اشغال توسط ارامنه ویران شد، گفت: ارمنی‌ها به‌طور غیرقانونی در برخی از مناطق لاچین مستقر شدند. مردم ارمنی الاصل را از سوریه و لبنان آوردند و به صورت غیرقانونی در اینجا اسکان داده شدند.
استفاده از طرح بته جقه روی پیراهن پرسپولیس، یادآور کیت این فصل منچسترسیتی برای طرفداران فوتبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ