اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و خالد مشعل، رئیس پیشین این دفتر، که هر دو در سال‌های گذشته ساکن قطر بوده‌اند، روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین در صدر هیئت بلندپایهٔ حماس وارد ریاض شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می‌شود.
منابع عبری از سفر یک هیات بلندپایه از مقامات آمریکایی به اراضی اشغالی طی هفته جاری خبر می‌دهند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انتخابات هیات رئیسه سال جدید شورای نگهبان در جلسه صبح امروز برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورای برای یک سال آینده ابقا شدند.
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
با حضور علی خطیر و استعفای حجت کریمی اعضای هیات مدیره استقلال همچنان 4 نفر باقی ماندند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
هواداران کرواسی یک صدا برای مودریچ ترانه خواندند: اینجا بمان، خورشید درخشان خواهد بود.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
شبکه المیادین امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که یک هیات ایرانی به منظور انجام مقدمات بازگشایی سفارت و کنسولگری تهران در عربستان وارد این کشور شده است.
اسفندماه گذشته در پی احیای روابط ایران و عربستان، احمد امیرآبادی رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و چین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفته بود که «تا دوماه آینده سفارتخانه‌های ایران و عربستان بازگشایی می‌شود».
یک هیات از وزارت خارجه سوریه امروز یکشنبه دمشق را به مقصد مسکو ترک کرد تا در نشست چهارجانبه در روسیه که در ارتباط با تحولات سوریه برگزار می شود، مشارکت کند.
حضور یک مقام مسئول در آموزش و پرورش برای انتخابات یک هیات ورزشی استان تهران با انتقاداتی همراه شده است.
عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال در باشگاه صدرنشین لیگ دسته اول سمت مدیریتی گرفت.
احتمال این که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
یک هیئت از رهبران حماس امروز شنبه با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اخطار داد.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.
قیمت طلا امروز جمعه نزدیک به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود باقی ماند زیرا قوی‌ترین دلار در دو دهه اخیر به کاهش تقاضا برای شمش با قیمت دلار ادامه داد و چهارمین سقوط هفتگی متوالی این فلز را رقم زد.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.
مدیرعامل چادرلو همزمان عضو هیات رئیسه ۷شرکت دیگر است. دربرخی شرکت‌ها به نمایندگی از چادرلو به عنوان رئیس یا نائب رئیس شرکت انتخاب شده؛ یعنی برای خودش حکم زده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ