بایر لورکوزن با مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ولفسبورگ را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.
رامین رضاییان و سردار آزمون پس از پشت سر گذاشتن کنایه‌‌ها و تنش‌های قدیمی حالا کنار یکدیگر می‌درخشند.
سردار آزمون با یک ضربه روی پا گل پنجم ایران و سومین گل خود در تورنمنت کافا را به ثمر رساند.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
سردار آزمون شب عجیبی را در بارانا پشت سر گذاشت؛ از عصبانیت تا یک پاس گل زیبا و در نهایت لحظه ای نفس گیر.
در شب تساوی عجیب یونایتد مقابل سویا با دو گل به خودی، تیم بایر لورکوزن با پاس سردار آزمون از باخت در لیگ اروپا فرار کرد.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
به نظر می‌رسد سردار آزمون امروز در ترکیب اصلی لورکوزن برابر شالکه قرار خواهد گرفت.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در بازی دیشب تیم‌های پورتو و لورکوزن، مهدی طارمی هر دو پاس گل تیمش را به ثبت رساند و سردار آزمون موفق به حضور در زمین نشد.
در شبی که آزمون فرصت بازی پیدا نکرد، پورتو با دو پاس گل طارمی از سد لورکوزن گذشت.
در چارجوب دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سنگال ؛ سردار آزمون در دقیقه ۶۳ بازی ؛ چهل‌یکمین گل ملی خود را وارد دروازه شیرهای ترانگا کرد.
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
این مهاجم ۲۷ ساله در اکثر بازی‌های مهم تیم ملی خود توانسته است در گلزنی نقش خوبی از خود ایفا کند. او تا کنون در ۶۰ بازی ملی ۴۰ گل زده است.
لورکوزن در هر سه بازی اخیر خود گل های زودهنگامی دریافت کرده است. دقیقه 3 بازی با اِلوِرسبرگ، دقیقه 10 بازی با دورتموند و دقیقه 15 بازی با آگسبورگ.
بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ