در شبی که آزمون فرصت بازی پیدا نکرد، پورتو با دو پاس گل طارمی از سد لورکوزن گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
هواداران استقلال بعد از ساعت‌ها حضور معترضانه مقابل باشگاه سرانجام بعد از دیدار نیم ساعته یکی از هواداران با او، غرولندکنان به خانه برگشتند.
دیوید بکام در یک نشست پرسش و پاسخ جالب، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.
رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا قهرمان کوپا دل ری 23-2022 شد.
در غیاب گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی کار دشواری در مقابل ستاره های هجومی گل گهر داشت.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
تمام اجزای برنامه فوتبال را شب گذشته برای برملا کردن یکی از نقاط ضعف اصلی فوتبال ایران به شکل هوشمندانه‌ای در کنار هم قرار گرفته بودند.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، در بازگشت به ورزشگاه خانگی سابقش با یک استقبال معکوس مواجه شد.
محمد امین حزباوی توانست از روی نقطه پنالتی تک گل سه امتیازی تیم صمد مرفاوی را در برابر قطر به ثمر برساند.
بازگشت ستاره های تاثیرگذار به اوج، راه قهرمانی استقلال در این فصل را هموار ساخته است.
آخرین مصاف پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی درحالی با پیروزی سرخپوشان پایتخت در وقت‌های اضافی تمام شد که اتفاقات تلخ و هشدار دهنده‌ای در پایان آن رخ داد۰
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
لاشا تالاخادزه در شبی که آماده و سرحال نشان نمی داد، تا یک قدمی از دست دادن طلای دوضرب و مجموع پیش رفت.
شگفتی بزرگ در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رقم خورد و اسپانیا از جام جهانی کنار رفت.
دیشب هم در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شد. شبی که تمام خیابان‌های کشور غرق در شور و نشاط و خوشحالی بود، اما رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی عزا گرفتند. چرا این رسانه‌ها از برد تیم ملی ناراحت‌اند؟
دونالد ترامپ امروز سه‌شنبه پس از انداختن رای خود در صندوق "شبی بزرگ" را برای حزب جمهوری‌خواه پیش‌بینی کرد.
ژاوی هرناندز از اینکه تیمش در شبی که روبرت لواندوفسکی موفق به گلزنی نشد، توانست پیروز شود، ابراز خوشحالی کرد. او بازی امشب را برای جرارد پیکه و بارسایی ها تاریخی دانست.
پورتو امشب موفق شد با درخشش مهدی طارمی، 2-1 اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و این تیم را از رقابت‌های اروپایی این فصل حذف شد.
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانش بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانش بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ