شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
شاید باورش عجیب باشد اما عنوان «بزرگ‌ترین آینه طبیعی جهان» به درستی به دریاچه نمک بولیوی داده شده است.
موضوع مرگ به خودی خودش مسئله‌ای رازآلود است که از جهات متعددی ذهن انسان‌ها را در سراسر تاریخ به خودش مشغول کرده است. پس شاید عجیب نباشد که در بعضی از نقاط دنیا شاهد رسوماتی شگفت‌انگیز در رابطه با این موضوع باشیم.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
احتمالا تصاویری از این خانۀ سنگی و عجیب را قبلا در اینترنت دیده باشید؛ اما شاید بخواهید بدانید که ماجرای ساخته شدن آن چیست، به چه کسی تعلق دارد و کنجکاوی‌برانگیزتر از همه اینکه داخلش چه شکلی است؟
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
پنج جانور عجیب و غریب از جمله سمندر مکزیکی (اکسولوتل) و برگچه‌خوار (کپی‌بارا) در اینترنت محبوب شده‌اند، اما شهرت تازۀ آن‌ها شاید برای خودشان اتفاق خوشایندی نباشد.
معماری بروتالیستی شاید عجیب و زمخت به نظر برسد، اما با احساس استحکام و قدرتی که به بیننده منتقل می‌کند، جذابیت خاص خودش را هم دارد.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
در اینجا تصاویری زیبا از دنیای عجیب و شگفت‌انگیز عنکبوت‌ها را خواهید دید. شاید این نگاه دقیق‌تر کمی احساس ما را نسبت به آن‌ها تغییر بدهد!
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
تصاویری از شادی لیونل مسی و بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین را در مقابل چشمان امباپه را مشاهده می‌کنید.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
مردم آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی‌شان در برابر تیم فوتبال لهستان و صعود به مرحله بعد جام جهانی؛ به خیابان‌ها آمدند.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی و خوشحالی حافظان امنیت در تهران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از شادی و خوشحالی مردم استان قم را به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی مردم در خیابان‌های پایتخت ، پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی مردم پایتخت را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز در جام جهانی فوتبال مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی هواداران تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمد بن علی قطر را مشاهده می‌کنید.
علم‌الهدی گفت: در مردسالاری معمولی شاید چند زن به اشکال مختلف مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما در نوع امروزی مردسالاری رسانه‌ای، به طور کلی تصویری غیرواقعی از زن را پردازش و شبیه‌سازی کرده‌اند و به زنان گفته می‌شود که باید از این تصویر پیروی کنید.
یورگن لوکادیا که حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد تصاویری از شادی پس از گلش را با یک جمله قابل تامل منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ