رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری آدم ربایان و شناسایی دزدان در شمال تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملین آدم ربایی در شهرستان رباط کریم خبر داد.
با تلاش ماموران پلیس شهرستان لاشار ۲ شهروند سراوانی پس از ۲۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از دستگیری اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشور خارجی بودند، خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه آدم ربا و آزادی دو فرد ربوده شده خبر داد.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی در شمال تهران خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان با اشرافیت اطلاعاتی یگان‌های مختلف فراجا و پلیس بین‌الملل در خط مرزی شرق کشور خبر داد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرار به سوی خوشبختی!/ دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی/ آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند/ متهمان قتل مرد نیکوکار در یک قدمی محاکمه/ پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!/ مجازات مرگ برای قتل شوهر/ شیاطین کله سفید پشت میله‌های زندان!/ سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می‌کرد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ماجرای دستگیری پزشک کلاهبردار و آدم ربایان در پایتخت را تشریح کرد.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس بین‌الملل در رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربوده شدن یک پزشک سرشناس و بازداشت سرایداری که اقدام به سرقت از خانه‌ای در نیاوران کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم‌ربایی پزشک سرشناس تهران خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ