رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از عاملان آدم‌ربایی در شمال تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملین آدم ربایی در شهرستان رباط کریم خبر داد.
لحظه آدم ربایی سه روز پیش در زابل را ببینید. گروگان در کمتر ۲۴ ساعت توسط پلیس آزاد شد و گروگان‌گیرها هم بازداشت شدند./
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن متهم به دزدی و آدم ربایی شد.
پیشوا- فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح جزئیات آدم ربایی در پیشوا گفت: گروگانگیران که چهار برادر بودند، دستگیر شدند.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران از دستگیری اعضای باند آدم ربایی که همگی از اتباع کشور خارجی بودند، خبر داد.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد
فردی که به دلیل عدم موفقیت در فوتبال اقدام به آدم ربایی کرده و پس از حبس ترانسفر فوتبال درخواست ۵۰۰ میلیون تومان غرامت را کرده بود بازداشت شد.
پایان  آدم ربایی ۱۰ میلیاردی
سفیر روسیه در آمریکا خواستار توقف آدم ربایی آمریکا در دیگر کشورها شد.
آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری !
ماجرای پیچیده آدم ربایی وحشتناک!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش/ حکم اعدام برای قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار/ سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دست و دلباز را لو داد
آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر
آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر
متهم گفت: در حالی که مست بودم سوار بر خودرو به محل سکونت خانواده آناهیتا آمدم و منتظر ماندم تا آن دختر از خانه بیرون بیاید. تصمیم داشتم او را به زور سوار خودرو کنم. وقتی او قدم به خیابان گذاشت، عربده کشان و ناسزاگویان به طرفش هجوم بردم که ناگهان خودروی گشت کلانتری از راه رسید و مرا دستگیر کردند.
آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۷۸۸۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۳۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
به نظر می رسد شرکت سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر که از شهریور ۱۴۰۰ با موافقت هیات پذیرش بورس در تابلوی دوم بورس درج نماد شده بود به زودی عرضه شود.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در ۱ خردادو ۲ خردادماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ