تپش قلب می‌تواند باعث احساس تپش قلب یا بال زدن در قفسه سینه شود. راه‌های مدیریت آن‌ها شامل تکنیک‌های تمدد اعصاب و ورزش است. با این حال، افرادی که علائم مکرر یا شدید دارند ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
سرکه سیب می‌تواند به عنوان یک ماده اسیدی شوره سر را به خصوص در مواقعی که علت آن مشکلات قارچی است برطرف کند. برای استفاده از این ماده باید بعد از پایان شست‌وشوی موی خود با شامپو و نرم‌کننده، سرکه سیب را روی مو‌ها و پوست سر خود اسپری کنید.
اگر قابلمه روحی شما زیاد سیاه نشده است، شما می‌توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی آن را مثل روز اول سفید کنید. برای سفید کردن قابلمه روحی، کمی آب گرم ومواد شوینده را مخلوط کرده و بگذارید به مدت ۵ دقیقه در قابلمه بماند و سپس با سیم ظرفشویی قابلمه را تمیز کنید.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
یوگا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. یوگا در کاهش چربی‌های دور شکم و تقویت عضلات آن تمرین مناسبی است و خصوصا اگر به صورت دسته جمعی انجام گیرد هیجان و لذت بیشتری به همراه خواهد داشت.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
از چالش‌ها و اولویت‌های بسیار مهم واشنگتن در عربستان سعودی، کمک به این پادشاهی است که امنیتش را خودش فراهم کند. منطق کار ساده است: هر چه عربستان‌سعودی بهتر بتواند در مقابل تهاجم ایران، بازدارندگی و دفاع داشته باشد ایالات‌متحده کمتر مجبور خواهد بود در این مأموریت‌ها شرکت کند و در نتیجه این فرصت را خواهد داشت که بخش بیشتری از منابع نظامی خود در منطقه را به منطقه هند و اقیانوسیه یا اروپا منتقل کند، جایی که بیشترین نیاز به آن‌ها وجود دارد.
اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آن‌ها اجتناب کنید، این مطلب را بخوانید.
در این مقاله قصد داریم شما را با مدیریت خشم، راه‌های کنترل آن و در نهایت رسیدن به بالندگی آشنا کنیم.
راهکار‌های طبیعی می‌توانند بهترین درمان برای عوارض تنفسی باشند.
اگرچه دیوار‌هایی با رنگ‌های متمایز می‌توانند سرگرم‌کننده باشند، اغلب افراد معمولا به‌سرعت از دیوار با رنگ متفاوت خسته و دلزده می‌شوند.
رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده، توصیه‌های جمعی از متخصصان پوست را یادآور شد.
یک کارشناس ارشد روانشناسی بالینی آرام سازی (Relaxation) و تنفس عمیق را از جمله راهکار‌های کنترل خشم دانست.
شاید شما واژه ترومای اجتماعی را شنیده اید، ولی این سوال برای شما پیش آمده که اصلا این کلمه به چه معنایی است؟
سرفه‌های گاه به گاه، طبیعی هستند و به خارج شدن مواد و ترشحات از ریه‌ها کمک کرده و مانع بروز عفونت می‌شوند، اما سرفه‌ای که هفته‌ها باقی بماند در نتیجه یک مشکل زمینه‌ای است.
چندی پیش بود که سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ ۲۵۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن در کشور از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۶۶ نفر زن بودند، آماری که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
در دوران بارداری سلول‌ها نسبت به انسولین کمی مقاوم‌تر شده که این امر سبب افزایش قند خون می‌شود و قند اضافی باعث می‌شود جنین مواد مغذی بیشتری برای تکامل استفاده کند، اما اگر سلول‌ها بیش از حد مقاوم شوند و گلوکز به آن‌ها نرسد، سطح قند خون مادر افزایش می‌یابد.
یکی از عوامل درد پا گرفتگی عضلات است؛ گفته شده است افراد باید زیر نظر پزشک خود مکمل منیزیم مصرف کرده و آب کافی بنوشند.
یک فرد می‌تواند زخم را با چندین پماد ضد باکتری بدون نسخه درمان و به جلوگیری از عفونت کمک کند. این کار همچنین می‌تواند به بهبود سریعتر زخم کمک کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: افزایش قیمت بنزین به منظور کنترل مصرف آن در برنامه دولت و مجلس نیست. دولت تلاش دارد با استفاده از نظرات کارشناسان راهکار‌های غیرقیمتی برای حل مشکل ناترازی بنزین پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ