یکی از عوامل درد پا گرفتگی عضلات است؛ گفته شده است افراد باید زیر نظر پزشک خود مکمل منیزیم مصرف کرده و آب کافی بنوشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
برای جلوگیری از گرمازدگی، مهمترین اقدام این است که به میزان کافی مایعات خنک بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است؛ اما، نوشیدنی‌های ورزشی کم قند بویژه برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از تعریق بیش از حد شوند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
تپش قلب می‌تواند باعث احساس تپش قلب یا بال زدن در قفسه سینه شود. راه‌های مدیریت آن‌ها شامل تکنیک‌های تمدد اعصاب و ورزش است. با این حال، افرادی که علائم مکرر یا شدید دارند ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشند.
تغییر سبک زندگی و الگوی غذایی افراد در ماه مبارک رمضان، ممکن است منجر به عوارضی مانند افت فشار یا قند خون، سوءهاضمه، سردرد و... شود که با راهکار‌هایی می‌توان این عوارض را بهبود بخشید.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: در جلسه با مدیران بیمه، مشکلات مربوط به بیمه درمان کارکنان و راه‌کارهای رفع آن بررسی شد.
اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آن‌ها اجتناب کنید، این مطلب را بخوانید.
در این مقاله قصد داریم شما را با مدیریت خشم، راه‌های کنترل آن و در نهایت رسیدن به بالندگی آشنا کنیم.
راهکار‌های طبیعی می‌توانند بهترین درمان برای عوارض تنفسی باشند.
اگرچه دیوار‌هایی با رنگ‌های متمایز می‌توانند سرگرم‌کننده باشند، اغلب افراد معمولا به‌سرعت از دیوار با رنگ متفاوت خسته و دلزده می‌شوند.
رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، با اشاره به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده، توصیه‌های جمعی از متخصصان پوست را یادآور شد.
لب‌های شما غدد چربی ندارند و تقریبا همیشه در معرض عناصر هستند؛ بنابراین اگر از آن‌ها مراقبت نکنید، بهای آن را خواهید پرداخت. برای ایمن نگه داشتن آن‌ها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟
برای درمان کبد چرب راهکار‌های گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین آن‌ها خوردن برخی میوه‌های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند./ منبع: خبرآنلاین
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
رئیس سازمان غذا و دارو در نشست هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور ارائه گزارش در مورد دلایل کمبود دارو و سرم در کشور و راهکارهای سازمان برای رفع مشکلات مطروحه حضور می یابد.
بی اشتهایی می‌تواند منجر به بروز علائم شدیدی مانند توقف رشد، تحلیل استخوان، آسیب به اندام‌های اصلی مانند قلب و حتی مرگ شود. کودک مبتلا به بی اشتهایی ممکن است گرسنگی خود را ابراز نکند یا در زمان معین به اندازه کافی مواد غذایی مصرف نکند.
یک فرد می‌تواند زخم را با چندین پماد ضد باکتری بدون نسخه درمان و به جلوگیری از عفونت کمک کند. این کار همچنین می‌تواند به بهبود سریعتر زخم کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ