اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آن‌ها اجتناب کنید، این مطلب را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی درباره راهکارهای کوتاه و بلندمدت مهار تورم، اصلی ترین عامل ایجاد تورم‌های سالهای اخیر را رشد نقدینگی مازاد بر رشد تولید دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محور اصلی بحث در جلسه با روسای فیفا و کنفدراسیون، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود.
تپش قلب می‌تواند باعث احساس تپش قلب یا بال زدن در قفسه سینه شود. راه‌های مدیریت آن‌ها شامل تکنیک‌های تمدد اعصاب و ورزش است. با این حال، افرادی که علائم مکرر یا شدید دارند ممکن است به درمان پزشکی نیاز داشته باشند.
اگر تابه‌حال گرفتار دندان‌درد شده باشید پس می‌دانید که در آن شرایط فقط به یک چیز فکر می‌کنید: خلاص‌شدن از این درد. درد دندان چه تناوبی باشد و چه ممتد و چه نوسان دار، به‌هرحال آزاردهنده است و می‌تواند تمام روزتان را خراب کند یا جلوی خواب شبتان را بگیرد.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
در این مقاله قصد داریم شما را با مدیریت خشم، راه‌های کنترل آن و در نهایت رسیدن به بالندگی آشنا کنیم.
راهکار‌های طبیعی می‌توانند بهترین درمان برای عوارض تنفسی باشند.
اگرچه دیوار‌هایی با رنگ‌های متمایز می‌توانند سرگرم‌کننده باشند، اغلب افراد معمولا به‌سرعت از دیوار با رنگ متفاوت خسته و دلزده می‌شوند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مشکلات شبکه تاکسی‌رانی کشور و رانندگان تاکسی را یکی از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و راهکارهای شش گانه‌ای را برای بهبود شرایط فعلی ارایه کرد.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
بی اشتهایی می‌تواند منجر به بروز علائم شدیدی مانند توقف رشد، تحلیل استخوان، آسیب به اندام‌های اصلی مانند قلب و حتی مرگ شود. کودک مبتلا به بی اشتهایی ممکن است گرسنگی خود را ابراز نکند یا در زمان معین به اندازه کافی مواد غذایی مصرف نکند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.
برخی از فعالان زنان و کودکان نیز بر راهکار‌های حقوقی اصرار می‌ورزند و بیشتر بر تعیین سن قانونی ازدواج و جلوگیری از ازدواج کودکان به‌عنوان یکی از عوامل اصلی بازدارنده خشونت تأکید می‌کنند؛ حال آنکه بسیاری از این ازدواج‌ها با خطبه عقد غیررسمی یا به‌اصطلاح عقد بلوچی جاری می‌شود و در جایی ثبت نمی‌شود.
برخی از فعالان زنان و کودکان نیز بر راهکار‌های حقوقی اصرار می‌ورزند و بیشتر بر تعیین سن قانونی ازدواج و جلوگیری از ازدواج کودکان به‌عنوان یکی از عوامل اصلی بازدارنده خشونت تأکید می‌کنند؛ حال آنکه بسیاری از این ازدواج‌ها با خطبه عقد غیررسمی یا به‌اصطلاح عقد بلوچی جاری می‌شود و در جایی ثبت نمی‌شود.
موضوع خسارت معنوی از جمله مباحث پرچالشی است که در اصول، قوانین و مقررات کنونی به اصل لزوم جبران آن برای زیان‌دیده تصریح گردیده؛ اما در خصوص چگونگی جبران و نحوه ارزیابی آن تعیین تکلیف نشده است. در سیستم‌های حقوقی کشور‌های مختلف، راهکار‌هایی برای جبران خسارت معنوی در نظر گرفته شده، ولی ملاک و معیار ثابت و مشخصی در باب شیوه‌های جبران خسارت معنوی ارائه طریق نشده است.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ