فرایند تنش‌زدایی میان دو کشور که در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ آغاز و پس از یک وقفه طولانی، بعد از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ مجدد از سرگرفته شده بود، به واسطه یک اقدام غیرمنطقی و کارشکنانه در کشور متوقف شد و هفت سال هزینه گزاف به کشور تحمیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرگز از خوردن تکه‌های سوخته غذا لذت نبرید زیرا معمولاً غذاهای سوخته به دلیل موادی که در آنها وجود دارد بسیار خطرناک است و بدن ما باید فعل و انفعالات زیادی را به کبد تحمیل کند تا این مواد از بدن دفع شود.
سیروس پورموسوی در بازگشت به لیگ برتر ایران صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطره‌ای جالب از علی پروین را رسانه‌ای کرد.
رسول خادم در ۳ سال متوالی در فینال رقابت‌های جهانی ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ و المپیک ۱۹۹۶ مقابل ماخاربک خادارتسف دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک از روسیه به برتری رسید و به سیطره اسطوره روس کشتی جهان بر وزن ۹۰ کیلوگرم پایان داد.
تمرینات بدنسازی تراکتور با فشار حداکثری برگزار می‌شود.
وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است، اما با تماس‌هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه‌بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استفاده از موادمخدر بر روی تمرکز و حواس راننده تأثیرگذار است.
حضور کریستین اریکسن در اردوی تیم ملی دانمارک باعث جلب توجه هواداران فوتبال شد. این جلب توجه، یک دلیل غیرعادی داشت.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. استفاده بیش از حد از ماهیچه‌های چشم، زمانی که روی صفحه تمرکز کرده ایم، باعث سردرد می شود.
روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی 2022 غیرقابل‌شناسایی شده و میانگین گلزنی او افت قابل توجهی پیدا کرده است.
کریستیانو رونالدو با دختران زیادی در رابطه بود، اما یکی از آن‌ها پس از جدایی در عرض ۲۴ ساعت ۱۱ میلیون فالوئر اینستاگرامش را از دست داد.
اگر تمام عمر خود را به این حالت خوابیدید، وقتش است که ترک عادت کنید؛ زیرا موجب کمردردتان می‌شود.
ستون فقرات هنگام خوابیدن روی شکم، منحنی طبیعی خود را از دست می‌دهد. عضلات پشت کمر تحت تاثیر قرار می‌گیرند و صبح با کمردرد از خواب بیدار می‌شوید.
از دسترس خارج شدن توییتر، چه فیلتر کردن از جانب دولت باشد، و چه موانع مالی برای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن توییتر و یا قطعی سراسری و جهانی توییتر، به روزرسانی اطلاعات در مورد واکنش به بلایا و فجایع را به شدت محدود می‌کند. همچنین توانایی یادگیری از گذشته و آمادگی برای شرایط اضطراری آینده را محدود کرده یا کاملا از بین می‌برد.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
کاهش سرعت اینترنت در هفته‌ها و ماه‌های اخیر نه تنها ضرر‌های هنگفتی به کسب‌وکارها، به خصوص کسب‌وکار‌های خدماتی وارد آورده‌است بلکه تمام اقشار جامعه را به سختی انداخته‌است و زندگی روزمره آن‌ها را از ریل خارج کرده‌است.
یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود.
اگر رژیم غذایی با پروتئین بالا می‌تواند خطری برای کلیه‌ها باشد، به این دلیل است که غذا‌های با پروتئین زیاد به‌طور طبیعی تمایل به افزایش کلسیم ادرار دارند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخت‌ترین تورنمنت ملی علیرضا بیرانوند بود.
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها ۲ بازی، از دور مسابقات کنار می‌رود.
هرچند در فصول سرد سال‌های گذشته مصرف بی‌رویه گاز منجر به قطعی در شبکه خانگی نشده است، اما خسارات زیادی به صنایع کشور، از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی ها، سیمانی ها و نیروگاه ها تحمیل کرده است.
دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ