وزیر دادگستری گفت: تعزیرات در بسیاری از موارد جریمه‌های سنگین اعمال می‌کند و گاهی استانداران و فرمانداران از جریمه‌های سنگین برخی اصناف گلایه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این طرح به جای بگیر و ببندهایی که تاکنون نتیجه‌ای جز سواستفاده‌ دشمن برای تبلیغات علیه کشور نداشته جریمه‌های سنگین در نظر گرفته شده که خودکار از حساب اشخاص متخلف کسر خواهد شد.
فدراسیون فوتبال آلمان چند باشگاه این کشور را جریمه کرد. بایرن مونیخ با جریمه‌ای سنگین مواجه شده که به مراتب بیشتر از سایر باشگاه‌ها است.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) پیشنهاد کرده نقدها و توصیه های جعلی به طور رسمی ممنوع و جریمه های سنگینی برای خاطیان در نظر گرفته شود.
دادگاهی در روسیه گوگل را به دلیل ناتوانی در پرداخت جریمه های پیشین، دوباره ۴ میلیارد روبل( معادل۴۷ میلیون دلار) جریمه کرد.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه های استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه های استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد.
پس از بازی جنجالی نیروی هوایی و کهربا عراق، کمیته انضباطی فوتبال این کشور جریمه‌های سنگین فردی و تیمی را برای نیروی هوایی در نظر گرفت.
آمریکا در لایحه ای که برای محدودسازی فناوری ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین و ایران ارائه شده جریمه ای معادل یک میلیون دلار یا ۲۰ سال زندان برای خاطیان در نظر گرفته است.
باشگاه اورتون به دلیل نقض قوانین مالی لیگ برتر انگلیس با خطر جریمه‌های سنگین و از جمله کسر امتیاز روبرو است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه‌های متخلفان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که این جریمه‌ها از سه ماه تا یک سال محرومیت را به دنبال خواهد داشت.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
در صورتی که استقلال موفق به جلب رضایت استراماچونی نشود با جریمه‌های سنگینی مانند کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین‌تر و جریمه مالی مواجه خواهد شد.
روشنک پیرامون تکلیف تیم های متخلف در جام حذفی را مشخص کرد.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفت: بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خودداری کنند، ۶۰ هزار میلیارد تومان جریمه می شوند.
رگولاتور داده های خصوصی ایرلند جریمه ای ۲۶۵ میلیون یورویی برای فیس بوک وضع کرده و به این ترتیب مجموع جریمه های شرکت مادر آن( متا پلتفرمز) به حدود یک میلیارد یورو می رسد.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی دو کاپیتان این تیم با جرایمی همراه شوند.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در بازی های اسلامی کشور ترکیه شرکت نکرد.
مایکروسافت اعلام کرد از یکم اکتبر ۲۰۲۲ قراردادهای اعطای لیسانس را اصلاح و تغییراتی ایجاد می کند تا قدرت رقابت برای تهیه کنندگان سرویس های ابر رایانشی فراهم شود.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ