کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو برزیل میزبان فینال کوپا لیبرتادورس ۲۰۲۳ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، آخرین پیراهن تیم ملی آرژانتین که دیه‌گو مارادونای فقید به‌تن داشت را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
دالما مارادونا، دختر دیه‌گو مارادونا، با حمله به اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، او را متهم کرد که مانع از حضورش در جشن قهرمانی ناپولی در سری آ شده است.
در انیمیشنی که باشگاه ناپولی به مناسبت قهرمانی این تیم در سری آ منتشر کرده دیه‌گو مارادونا جام قهرمانی را به تیم فعلی اهدا می کند.
ناپولی که امشب میزبان فیورنتینا است در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا از قهرمان این فصل سری آ با مراسم نورپردازی و تونل افتخار برای بازیکنان این تیم استقبال کرد.
اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.
رفتار شخصی در مشهد که برای ارشاد دو خانم بی‌حجاب، با روشی غلط به نهی از منکر پرداخت محکوم است اما قطار کلمات شهردار سابق تهران در توئیتر و در واکنش به این عمل از ریل انصاف خارج شد.
سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان، از دلایلش برای نخریدن دیه‌گو مارادونا در زمان حضورش در راس این باشگاه پرده برداشت.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
کارلوس روبرتو دی اولیویرا، ملقب به دینامیت، بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه واسکودوگاما که سابقه بازی برای بارسا را هم داشت، دیروز صبح از دنیا رفت.
دختر دیه‌گو مارادونا به گزارش‌های منتشر شده مبنی بر شکایت از لیونل مسی واکنش نشان داد.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
پسر دیگو مارادونا مدعی شد پدرش از پیروزی آرژانتین در فینال جام جهانی خوشحال خواهد شد.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
دیدار دو تیم آرژانتین و لهستان یادآور یک خاطره ویژه برای آلبی سلسته است.
پسر دیگو مارادونا درباره مسی و باخت شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان سعودی صحبت کرد.
دیه‌گو مارادونا جونیور معتقد است که نباید هیچ مقایسه‌ای بین پدرش و لیونل مسی صورت بگیرد.
ناپولی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا، میزبان آژاکس بود و موفق شد حریف هلندی را با نتیجه 4-2 مغلوب کند.
ناپولی امشب در خانه‌اش، ورزشگاه دیه‌گو مارادونا، میزبان آژاکس بود و موفق شد حریف هلندی را با نتیجه 4-2 مغلوب کند.
باشگاه آژاکس با انتشار یک طرح کارتونی به استقبال دیدار امشب مقابل ناپولی رفته است.
باشگاه آژاکس با انتشار یک طرح کارتونی به استقبال دیدار امشب مقابل ناپولی رفته است.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، با شانه شکسته در مصاحبه خبری پیش از دیدار تیمش با لیورپول شرکت کرد و گفت هواداران ناپولی ورزشگاه خانگی‌شان را برای لیورپول به جهنم تبدیل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ