رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال آمریکا برنده شوند و مرحله بعد برود جایزه ای از سوی مدیریت شهری به آنها اعطا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسر جوان می‌گوید قصد داشت دعوای دوستانش را پایان دهد که خودش ناگهان مرتکب قتل شد.
وزیر امورخارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفتگو کرد.
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
اداره کل حفاظت محیط زیست یزد: یوزپلنگ وضعیت مناسبی نداشته و در همان دقایق اولیه در محل تلف شده بود که در معاینه اولیه توسط دامپزشک، هیچ گونه علایم ظاهری مبنی بر ضربه یا شکستگی مشاهده نشده و پس از هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و برداشت نمونه‌های لازم بانک ژن و بانک اسپرم، لاشه و نمونه‌ها برای بررسی دقیق‌تر به سازمان مرکزی محیط زیست ارسال شد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ارتباط با ادعا‌ی مسجد مکی برای دستگیری فردی که قصد داشت طلاب مسجد مکی و شخص عبدالحمید را مسموم کند، گفت: آنه باید ثابت کنند که این شخص که قصد چنین کاری را داشته و گرنه باید در برابر قانون پاسخگو باشند.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مطب پزشک عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، پلمب شد و پرونده وی رسیدگی به هیأت بدوی انتظامی اعضای هیأت علمی ارجاع گردید.
‌ ناتو با بهره‌گیری از بحران اوکراین و الحاق فنلاند، شمار اعضای خود را به ۳۱ رساند؛ موضوعی که افزون‌بر تشدید تنش‌ها، امنیت اسکاندیناوی را به عنوان باثبات‌ترین منطقه جهان به خطر می‌اندازد.
رئیس فدراسیون، دبیر کل ‌فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار برای جام جهانی پاداش گرفتند.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
آذر منصوری نوشت: اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آنها نخواهد ‌داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
فشار خون در اغلب موارد نشانه خاصی ندارد، ‌اما در صورتی که درمان نشود، به عروق و اعضای حیاتی بدن آسیب می‌زند؛ بنابراین باید سبک زندگی و عادات غذایی‌ را به گونه‌ای تنظیم کنید تا از این بیماری خاموش در امان بمانید.
یکی از اعضای تیم تروریستی جیش الظلم در اعترافاتش می‌گوید: با ۱۶ کیلو مواد انفجاری و دو اسلحه کلاش قرار بر ترور داشتیم.
بانک مرکزی تاکید دارد همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند، اما با این وجود، تماس‌های مخاطبان تابناک حکایت از این دارد که درب برخی از بانک‌ها همچنان بر پاشنه وام نداریم می‌چرخد.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان انجمن‌های اسلامی گفت: اگر هریک از شما بتوانید ۱۰ نفر از دانش‌آموزانی را که تمایلی به حضور در انجمن اسلامی ندارند جذب نمائید، می‌توانیم به نتیجه برسیم.
‌اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند.
معاون وزیر کشور گفت: اینکه یک شهردار با رای اعضای شورای شهر انتخاب شود و سپس با رای همان افراد استیضاح شود جای تعجب دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ