سومین گروه از اسرای یمنی در ادامه روند تبادل اسرا میان یمن و عربستان سعودی امروز یکشنبه وارد یمن خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز هشتم مرداد ماه با میانگین ۱۰۸ برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
ذوب آهن سومین دیدار خود در مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با پیروزی مقابل ارتدوکس لبنان سپری کرد.
صدرنشین صعود کرده از گروه تیم ملی فوتبال ایران، به نیمه‌نهایی جام جهانی هم نرسید تا حسرت طولانی سه‌شیر پرادعا ۶۰ساله شود. هری کین با خراب کردن یک پنالتی در نیمه دوم نقش اول حذف انگلیس بود. فرانسه حالا به سوی سومین جام می‌تازد
سومین تیم پر ستاره هم در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی کرد تا اینگونه خلق شگفتی هم‌چنان ادامه داشته باشد.
محسن قادری؛ کارشناس گردشگری و مدیرعامل گروه گردشگری گفت: بلیت پرواز به مقصد قطر هم با استقبال روبه‌رو نشد و بدین‌ترتیب ایران در سفر خروجی و سفر ورودی به جام جهانی قطر جا ماند و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی باتوجه به هزینه‌کرد برای تبلیغات و... با زیان مواجه شدند علاوه بر اینکه سومین بازی ایران به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم پایان یافت و حتی یک تخت از گردشگری کیش و قشم رزرو نشد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
همه نگاه‌ها به دیدار ایران و آمریکا در سومین دوره رقابت‌های گروه دو جام جهانی ۲۰۲۲ دوخته شده است.
سومین روز از رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پرگل فرانسه مقابل استرالیا در گروه D خاتمه یافت.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با اشاره به عوارض آلودگی هوا بر سلامت افراد، گفت: مواجهه با آلودگی هوا در کشور‌های توسعه یافته چهارمین عامل مرگ در جهان پس از خطرات متابولیک، رژیم غذایی و دود سیگار است. این در حالیست که در کشور‌های در حال توسعه آلودگی هوا سومین ریسک فاکتور مرگ است. در واقع مطالعات جهانی نشان داده است آلودگی هوای آزاد و داخل در مناطق شهری و روستایی سالیانه منجر به بیش از هفت میلیون مرگ زودرس می‌شود.
مسابقات لیگ 2 که هر فصل در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته سوم از گروه ب ادامه پیدا کرد.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در رده سوم گروه B دسته 61 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
منچسترسیتی در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه 5-0 کپنهاگن را شکست داد.
لیورپول در سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد در خانه‌اش رنجرز را با نتیجه 2-0 شکست دهد.
تیم والیبال فنرباغچه در جام AXA به پیروزی دست یافت و از گروه خود صعود کرد.
سومین مرحله قرعه کشی فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت با حضور نهادهای نظارتی و به میزبانی گروه صنعتی ایران خودرو در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
پرسپولیس در پی کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر و تداوم صدرنشینی است.
تیم ملی تنیس زنان ایران آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات منطقه آسیا و اقیانوسیه را واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ