اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز هشتم مرداد ماه با میانگین ۱۰۸ برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.
تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۶ تیرماه) با توجه به عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز چهارم خرداد براساس داده‌های ۳ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۰۱ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و سوم اردیبهشت براساس داده‌های سه ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۰۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
تداوم کیفیت هوای مطلوب در پایتخت
شاخص کیفیت هوا در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۴۶ و بازه پاک قرار داشته است.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (۱۲ اسفند) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۵۶ یعنی شرایط قابل قبول قرار دارد.
تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۵ بهمن) در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم قرار خواهد گرفت.
در سطح استان تا پنجشنبه هفته جاری شاهد روند کاهش تدریجی و نسبی دما خواهیم بود.
طی این سه روز آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
تداوم آلودگی هوای تهران تا پایان هفته
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از تداوم آلودگی هوا در مناطق صنعتی و به ویژه کلانشهر اصفهان تا عصر چهارشنبه خبر داد.
تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا چهارشنبه
در پی آلودگی هوای تهران طی روز‌های اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (۱۲ دی ماه) خبر داد.
تداوم آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ مهرماه) در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ