همه نگاه‌ها به دیدار ایران و آمریکا در سومین دوره رقابت‌های گروه دو جام جهانی ۲۰۲۲ دوخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
هر چه از نظر مادی بیشتر به دست آوریم بیش‌تر باور می‌کردیم که از نظر عاطفی لیاقت داریم. راحتی دنیای مدرن شروع به فریب دادن مان کرد تا فکر کنیم شادی در لحظه حقی است که از زمان چشم باز کردن و تولدمان برای ما در نظر گرفته شده است.
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
مراسم تشییع سیلویو برلوسکونی، رییس سابق باشگاه میلان، امروز قرار است در کلیسای این شهر برگزار شود.
حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گربه‌های با چشم معمولی نیز ناشنوا به دنیا می‌آیند، اما احتمال ناشنوایی ژنتیکی در گربه‌های سفید با یک یا دو چشم آبی بالاتر است؛ ژن سفید گاهی موجب از بین رفتن حلزون گوش به مرور زمان می‌شود.
افعی‌های گودال مانند مار‌های زنگی و گروهی از مار‌ها از جمله پیتون‌ها یا بوآ‌ها می‌توانند به معنای واقعی کلمه جهان را به دو صورت متفاوت ببینند. آن‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها از چشمان خود برای ایجاد تصویری بصری از دنیای اطراف خود استفاده کنند.
یکی از زشت‌ترین مار‌های دنیا مطمئناً مار خرطوم فیلی است. این مار‌ها برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می‌رسند. آن‌ها شبیه خرطوم فیل‌های بلند با چشم هستند.
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
همسرم. او مرا به این وضعیت دچار کرد. از بس که زیاده‌خواه بود و چشم و همچشمی می‌کرد. مدام می‌گفت فلانی سرویس طلا دارد، اما من ندارم و .... من یک کارمند ساده بودم، اما همسرم دلش یک زندگی لاکچری می‌خواست و خودش هم پای مرا به دنیای مجرمان باز کرد به این امید که یک شبه راه صد ساله را برویم و پولدار شویم، اما پلیس پس از دومین سرقت دستگیرمان کرد.
از روز آینده دیدارهای بسیار مهمی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد که چشم علاقمندان به فوتبال را معطوف خود می‌کند.
تا به امروز رکورد طول عمر انسان در دست «ژان لوئیز کالمان» فرانسوی قرار دارد که در سال ۱۸۷۵ به دنیا آمد و در سال ۱۹۹۷ چشم از جهان فرو بست.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
تصاویری از ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه منتشر شده که در آن گاوی دور از چشم داور انتقام فینال سوپرجام را از دنی سبایوس می گیرد.
چشم انداز شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه‌های زندگی ما، ازجمله تلفن‌ها، خانه‌ها و اتومبیل‌های هوشمند است. این شرکت می‌خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.
چشم سگ‌ها فقط دو نوع گیرنده مخروطی دارد که به رنگ‌های آبی و زرد حساس است. به این ترتیب سگ‌ها فقط می‌توانند این رنگ‌ها و طیفی از رنگ خاکستری را ببینند. البته گیرنده‌های میله‌ای چشم آن‌ها از انسان بهتر عمل می‌کند و همین باعث می‌شود که در تاریکی بهتر از انسان ببینند و حرکت را بهتر تشخیص دهند.
لحظه به لحظه و دقیقه به دقیقه، آمار مراجعه به اینترنت و استفاده از آن در سراسر دنیا در حال افزایش، و چهره این شبکه جهانی در حال تغییر است.
بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
علاوه بر انتشار آخرین اخبار تحولات جنگ و آتش‌سوزی و دیگر حوادث طبیعی در رسانه‌های بین‌المللی، عکس هم نقش مهمی در انعکاس اخبار و انتشار آن در حوزه عمومی ایفا می‌کند.
چشم بسیاری از هواداران فوتبال در دنیا، فردا شب به قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود.
برای عاشقان فوتبال چشم بستن از قطر یعنی مرگ تدریجی؛ حالا تمام دنیا چشم به جامی دوخته‌اند که بر سرش دعواست.
جدایی دنی آلوس، مدافع بارسلونا، از این تیم باعث شده است که جای خالی او در خط دفاعی تیم ژاوی به چشم بیاید.
کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود. در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدا از پاسخگویی به نیاز هم وطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.
در نیمه دوم قرن بیستم، برخی از کارشناسان این فرضیه را مطرح کردند که این حرکات چشم ممکن است به دلیل دنبال‌کردن صحنه‌هایی در دنیای رویا باشد، اما راه‌های کمی برای آزمایش این فرضیه وجود داشت و آزمایش‌هایی که می‌شد انجام داد، نتایج متناقضی را به همراه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ