شاهرود- رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۳۱ هزار تن زردآلو از باغات شهرستان، گفت: بیشتر حجم این میوه به مصرف تازه خوری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
واردات برنج در ۴ ماهه نخست سال جاری با ۳۱ درصد کاهش در وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۰۹ هزار و ۳۴۸ تن رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به پنج شنبه افزایش قیمت جزئی ۳۹ هزار تومانی داشته است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ۳۱ هزار نفر از متقاضیان در استان اصفهان اختصاص یافته است.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است
بنا به اعلام منابع رسمی در ترکیه، شمار قربانیان زلزله اخیر این کشور از ۳۱ هزار تن گذشت.
مقامات ترکیه در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اعلام کردند که تعداد جانباختگان از مرز ۳۱ هزار نفر عبور کرده است.
با توسعه و رونق تهران و همچنین بر اثر از بین رفتن تدریجی جوامع روستایی، ارمنیان بسیاری در جست‌وجوی کار به تهران آمدند. پس از جنگ دوم جهانی، به پیشنهاد دولت ارمنستان و با تصمیم مورخ ۲۱نوامبر۱۹۴۵م دولت اتحاد جماهیر شوروی سابق، مهاجرت ۳۰هزار ارمنی از ایران، یونان، بلغارستان، رومانی، لبنان و سوریه به ارمنستان مجاز شد؛ اما تعداد مهاجران از ۵۰هزار تن گذشت. تعداد مهاجران ارمنی از ایران به ارمنستان حدود ۱۸هزار نفر بود.
بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
منابع وابسته به شرکت نفتکش های عراق امروز یکشنبه به موعد تحویل نفتکش هایی با ظرفیت ۳۱ هزار تُن اشاره کردند.
بازار مشتقه بورس انرژی ایران امروز یکم آذر ۱۴۰۱ شاهد معاملات اوراق سلف موازی استاندارد برش پنتان صادراتی شرکت پتروپالایش کنگان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.
دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته نظاره گر تداوم عرضه ارز در بازار توافقی هستند. روندی که باعث عقب ماندن تقاضا از عرضه شود و در نتیجه شاخص ارزی برای مسیر نزولی آماده شود.
فعالان ارزی در دومین روز هفته شاهد کاهش نسبی شاخص ارزی در کانال سی و یک هزار تومانی هستند.
امروز دلار در بازار توافقی به قیمت ۳۱هزار و ۵۵۰ تومان رسید.
امروز در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۱ هزار و ۷۱۴ تومان و با حجم ۲۵ هزار معامله شد.
تا ساعت ۱۴ امروز ۱۲ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۳۸ تومان و یک میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۶۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳۱ تن از ایشان وخیم است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.
به گفته سخنگوی گمرک میزان کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در ۴ ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.
گرچه بازارسرمایه در یک سال‌و نیم اخیر و تا همین چند هفته گذشته یکی از بدترین عملکردهای تاریخ خود را به نمایش گذاشته بود اما از اواخر اسفند و پس از پشت‌سر گذاشتن دو سال ‌ناامیدکننده مسیری متفاوت را درپیش گرفت. رخوت ۲۰‌ماهه بازارسرمایه با نزدیک شدن به فصل مجامع عمومی عادی سالانه شرکت‌های بورسی رو به تغییر گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ