تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه سطح زیر کشت سیب زمینی در بخش رخ را هزار و ۶۵۰ هکتار عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیرکشت ۷۴ هزار تن سیب زمینی برداشت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر بهداشت از تامین دارو، سرم و پیش بینی فراورده های خونی جهت ایام اربعین خبر داد و گفت: ۱۲ بالگرد و ۳ هواپیمای ویژه خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
دبیر قرارگاه بهداشت و درمان اربعین با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین، از پیش بینی درجه حرارت بالای ۵۰ درجه و لزوم مقابله با گرمازدگی خبر داد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان گفت:: با وجود پیش بینی تولید ۱۴۲ هزار تنی در طرح جهش تولید در دیم زارها اما با پایان برداشت محصولات شاهد تولید ۱۴۶ هزار تن محصول از سطح مزارع استان بودیم.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی ها بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت می شود.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت شود.
شاهرود- رئیس اداره جهاد کشاورزی شاهرود با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۳۱ هزار تن زردآلو از باغات شهرستان، گفت: بیشتر حجم این میوه به مصرف تازه خوری می‌رسد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت توت فرنگی تا پایان خرداد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مجموع دو هزار و ۱۹ تن توت فرنگی در استان تولید شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: چنانچه بخواهیم در مسیر مهار تورم و رشد تولید گام برداریم، باید بر رفع موانع تولید و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، تمرکز کنیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: بر اساس سرانه مصرف نان در جامعه برآورد می‌شود بین ۷ تا ۸ تن آرد در کشور نیاز داریم.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون با ۱۳۰ کارخانه چایسازی قرارداد امضا شده است، گفت: براساس پیش بینی ها امسال بیش از ۱۳۰ تُن برگ سبز چای برداشت خواهد شد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تربت‌حیدریه گفت: امسال سطح زیرکشت ریواس در این شهرستان حدود ۷۰۰ هکتار و پیش‌بینی می‌شود از این میزان، نزدیک چهار تن محصول برداشت شود.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
فولاد خوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، گام اول را محکم برداشت و از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کرد.
گرمسار- رئیس اداره جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز برداشت زیتون در باغات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم زیتون پیش‌بینی می‌شود.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سال آینده باید مواد بودجه‌ای لازم برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شود.
تربت حیدریه ـ رئیس جهاد کشاورزی شهرستان زاوه از پیش بینی برداشت ۳۷ تن زعفران خشک در شهرستان زاوه خبر داد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز برداشت راتون از شالیزارهای استان گفت: پیش بینی شده امسال ۴۹ هزار و ۳۰۰ تن راتون برداشت شود.
سازمان هواشناسی به احتیاط در سفر‌های برون شهری، اجتناب و پرهیز از تردد و اسکان درحاشیه مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، بازگشایی دهانه پل‌ها و آبروها، بررسی استحکام سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تسریع در برداشت مزارع پنبه در استان گلستان توصیه کرده است.
رشت- مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان از پیش بینی برداشت ۲۵۸۵ تُن خرمالو از باغات استان خبر داد و گفت: گیلان دارای ۲۸۰ هکتار باغ خرمالو است.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال زراعی پیش‌بینی می‌شود از مزارع این شهرستان به عنوان قطب تولید زعفران نزدیک به ۲۰ تن زعفران خشک برداشت شود.
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از کشور را پیش بینی کرد.
بارندگی کم برداشت غلات پاییزی را که ۷۵ درصد از کل برداشت سالانه چین را تشکیل می‌دهد از بین می‌برد و افزایش قیمت کالا‌های جهانی را بیش از پیش تشدید می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ