روزنامه هم میهن در سرمقاله امروز خود به نشست ابراهیم رییسی با «دانشمندان یک درصد برتر جهان» کنایه زده و آنان را «خالی‌بند» توصیف کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم؟
کمال کامیابی‌نیا بعد از ترک پرسپولیس، در پیامی اینستاگرامی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن با کنایه به سخنان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تمرکز دانش آموزان، وضعیت بد اقتصادی مردم را با زبان طنز تصویر کشیده است.
رضا درویش می‌گوید استعفای حجت کریمی به دلیلی غیر از بیرانوند بوده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن آدم‌های گنده که کشور‌های کوچولوی شان را هم گنده کرده‌اند، بره بریان بر سفره می‌گذارند. خوب می‌خورند و خوب هم کار می‌کنند، اما ما، هنوز برخی‌هامان گرفتار لقمه شماری سفره مردمند که کار لئیمان است. با مشربِ لقمه شماری برخی‌ها نمی‌توان فقر را خاک و در گام بعد خاک را از آلودگی آن پاک کرد.
در ویدیویی که باشگاه الهلال برای معرفی روبن نِوِس منتشر کرده، کنایه ای سنگین هم به بارسلونا زده است.
سرمربی تیم ملی معتقد است ایران دو دهه قبل هم می‌توانست لژیونرهای بیشتری داشته باشد.
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
مدیرعامل سپاهان در خصوص جنجال‌های پیرامون بازی با زنیت اظهارنظر کرد.
همتی باز هم به دولت رئیسی کنایه زد.
جمال رحمتی کارتونیست هم میهن فاصله و شکاف عمیق بین خط فقر و درآمد‌ها را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه هم میهن به احتمال جایگزینی کوپن الکترونیک به جای یارانه نقدی واکنش نشان داده است.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز به نحوه‌ی مدیریت امور در کشور واکنش نشان داده است.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژیکشورهای اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.
گلر جنجالی تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی هم امباپه را از دم تیغ بران طعنه‌هایش گذراند.
اسقلالی‌ها در رختکن به مدیرعامل باشگاهشان کنایه زده و اعلام کردند وقتی قول داده ۳ برابر پاداش می‌دهد آن‌ها هم منتظر هستند تا رقم پاداش قبلی تغییر کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وزیر ارتباطات می‌خواهد برای فیلترشکن جرم انگاری کند. بعد هم لابد گشت فیلترشکن!
همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ