مایکل الیویر 38 ساله داور سرشناس انگلیسی قضاوت حساس‌ترین بازی فصل سوپرلیگ عربستان را انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری ها و حواشی رخ داده در پایان دربی ریاض، بیشتر از درخشش رونالدو توجهات را به خود جلب کرد که این موضوع ریشه در اتفاقات 20 ماه پیش دارد.
الاهلی جده برای جذب ویکتور اوسمین، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، با الهلال رقابت خواهد کرد.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی محتواهای درسی ضدصهیونیستی را از کتب آموزشی در این کشور حذف کرده‌اند.
مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان آراء خود درخصوص دربی ریاض را منتشر کرد.
داور انگلیسی چهارشنبه دیدار حساس فوتبال عربستان میان الهلال و النصر را سوت زد.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
کریستیانو رونالدو در دربی ریاض با حرکتی عجیب روی بازیکن الهلال عربستان مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت. او در پایان بازی هو شد و جواب هواداران حریف را با واکنشی منشوری داد
باشگاه الهلال عربستان پیش از جدال حساث امشب با النصر عربستان در دربی ریاض، پوستری جنجالی منتشر کرد که کریس رونالدو را زانو زده و نشسته مقابل ایگالو به تصویر کشیده است.
هیجان دربی در عربستان هم بالا گرفت!
حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب النصر در دیدار برابر الهلال، جذابیت دربی عربستان را دوچندان خواهد کرد.
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای در جریان پیروزی سه بر صفر امشب مقابل فنرباغچه بود.
النصر درپی تشکیل رئال مادرید در لیگ عربستان!
باشگاه النصر با شکایت از الهلال به دلیل استفاده از محمد کنو، به دنبال تغییر نتیجه دربی عربستان است.
روزنامه الشرق الاوسط عربستان خبر داد باشگاه النصر همچنان در حال رایزنی برای جذب کریستیانو رونالدو است.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
درپی پررنگ شدن اختلافات آمریکا و عربستان پس از تصمیم اوپک پلاس فیلمی از وزیر انرژی سابق سعودی در فضای مجازی عربستان، درحال بازنشر شدن است.
مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ