مهاجم لهستانی بارسلونا در ادامه شروع خوب خود در این تیم، امشب توانست اولین هت‌تریک خود را برای آبی‌اناری ها انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام در چهار بازی دوستانه رئال در تور آمریکا خوش درخشید اما سردرگمی او در برخی دقایق نگران کننده بود. انگار تیم هنوز خودش را با قابلیت‌های او وفق نداده است.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
در پایان رای گیری از اعضای مجمع فدراسیون کشتی علیرضا دبیر با کسب آرای لازم به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون باقی ماند. رقیبان اصلی او از حضور در انتخابات انصراف دادند.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
«شیردل نوری» به همراه همسرش در حدود چهار سال گذشته تیمارگر این شیر‌های سفید بودند و در فرآیند این زایمان تازه هم نقش برجسته‌ای را بازی کردند. او درباره شرایط این چهارتوله شیر هم می‌گوید: «وضعیت بچه‌ها مناسب است و همه در سلامت کامل هستند. فعلا شرایط خوب پیش رفته و مادر هم بچه‌ها را پذیرفته است.»
آدریانا پارخو، هوادار سویا، در جریان بازی رفت یونایتد-سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بدون دلیل موجه، از ورزشگاه اولدترافورد اخراج شده بود. باشگاه انگلیسی هم در حرکتی جالب از او عذرخواهی کرد.
انگولو کانته در چهار بازی اخیر خود برای چلسی با نظر چهار سرمربی مختلف به میدان فرستاده شده است.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت که او می تواند همین امروز قراردادش را فسخ کند.
آرش میراسماعیلی با کسب تمامی آرا اعضای مجمع برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون جودو باقی ماند. ۷ رقیب او که تایید صلاحیت شده بودند در انتخابات شرکت نکردند.
ام باپه در جریان برتری 4-2 پاری سن ژرمن مقابل نانت، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و رکورددار گلزنی در تاریخ پاری سن ژرمن شد. او در 247 بازی برای پاریسی ها موفق به ثبت 201 گل شده است. ام باپه در شرایطی از رکورد ادینسون کاوانی عبور کرد که فقط 24 سال دارد.
سرمربی رم بعد از شکست تیمش مقابل کرمونزه اتهاماتی را به داور چهارم بازی وارد کرد.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
سرمربی صنعت نفت می گوید امیدوار است که تیمش به مانند چهار هفته نخست حضور او در آبادان بازی کند.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
بابی مدلی چهار سال قبل و پس از انتشار ویدیوی جنجالی اش بر علیه معلولان، از داوری در لیگ برتر کنار گذاشته شد ولی او شنبه پیش رو قضاوت در لیگ برتر را از سر خواهد گرفت.
این بازیکن سابق استقلال، که پس از چهار پنج سال بازی در بلژیک به لیگ داخلی بازگشته، استوری در حمایت از معترضان منتشر کرده بود که باعث شده خیلی ها غیبت او در تمرینات را به دستگیری اش ربط دهند.
. چهار گلی که لوکادیا در سه بازی گذشته پرسپولیس به ثمر رسانده، باعث شده که او خیلی زود وارد فهرست برترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس شود.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
اریک گارسیا در بازی امشب بارسا برابر سویا اولین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. او چهار سال منتظر چنین شبی بود.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.
پیمان بابایی تاکنون چهار مرتبه دروازه سپاهان را باز کرده و آبی ها امیدوار به تکرار این موفقیت او هستند.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ