هافبک استقلال می‌گوید نیت بدی با زدن پنالتی توسط سید حسین حسینی نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
یکی از مقامات سابق آمریکا می‌گوید مهمترین بخش نکته فایل صوتی منتشر شده رئیس‌جمهور سابق این کشور این است که او در برابر فشارها برای حمله به ایران تسلیم نشده است.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
ربیعی با تاکید بر این نکته که انسان‌های پس از بحران مانند گذشته نخواهند شد، گفت: در حوزه سیاست داخلی ما به یک منجی بزرگ به نام صندوق‌های رای نیاز داریم که می‌تواند فریاد‌های کف خیابان را به رفتار‌های نظام‌مند تبدیل کند و در حوزه سیاست خارجی باید از رفتار‌ها تنش‌آمیز پرهیز و در جای درست تحولات جهانی بایستیم و از تحلیل‌های بی‌مبنا خودداری کنیم.
مس کرمان پشت سر ۶ تیمی قرار دارد که آمار کلین‌شیت بهتری از آنها دارند.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
امروز نیز بازار سرمایه با ریزش شاخص کل همراه بود اما نکته مثبت ورود پول هوشمند بیش از روزهای گذشته است.
مدیرعامل پیشین استقلال از عملکرد آجورلو دفاع می کند و می گوید او به درستی کارش را انجام می دهد.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
بررسی سوابق عملکرد دیاباته در استقلال و الغرافه نشان می‌دهد او بیشتر دیدار‌های تیمش را به خاطر مصدومیت از دست داده است.
ارزش‌گذاری جدید سایت معتبر ترانسفر مارکت نشان می‌دهد مهدی طارمی ستاره ایرانی شاغل در لیگ پرتغال با اسطوره فوتبال این کشور، قیمت یکسانی دارد.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
نکته مثبت پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد درخشان خط دفاع و دروازه این تیم بوده است.
مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم در فصل بیست و دوم شگفتی‌ساز مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از عدم ثبت کلین شیت برابر فرانکفورت در اولین بازی فصل رضایت ندارد.
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
بورس امروز نیز به مانند چند روز اخیر سبزپوش بود و روند رو به رشد خود را در هفته دوم فروردین ماه ادامه داد. نکته منفی بازار امروز توقف معاملات نمادهای فرابورسی بود. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ