تلاش محمدحسین مرادمند به جای اعتراض به تصمیم قاضی میدان باعث گل نخست تیمش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مصوبات این کمیسیون درباره ارتقای نظام آموزشی در لایحه برنامه هفتم را تشریح کرد.
خجسته مهربا اشاره به اینکه برای جبران و غلبه بر ناترازی گاز ۵۰میلیارد دلارسرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده است،گفت:ضرورت این موضوع آنجاست که ۹۹.۵درصد انرژی مورد نیازکشوراز نفت و گاز تأمین میشود.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست تا پایان ماه ژانویه سال آینده روزانه معادل ۲۳.۸ میلیون دلار یوآن چین به بازار ارز این کشور تزریق خواهد کرد.
اعطای تسهیلات به بخش مسکن، کمک زیادی به رشد اقتصادی خواهد کرد؛ چراکه هم به واسطه‌ی ایجاد زنجیره‌ی تامین مالی، سرمایه در گردش بسیاری از بنگاه‌ها را فراهم می‌کند، اما بانک‌ها در این مورد به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و سهم مسکن از تسهیلات بانکی، تقریباً هیچ است.
تعداد زیادی از سهامداران منتظر قفل بازگشایی بانک آینده هستند تا پس از 18 ماه بتوانند این دارایی بلوکه شده را بفروشند یا تصمیم دیگری برای سهم بگیرند.
ستاره‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که دو تیم بالای جدول سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که رقابت‌های پرگل و جذاب زیادی شاهد بودیم.
فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: نظام مشکلی ندارد. اما دولت یکسری اشتباه‌های فاحش و سریالی داشت که آن اشتباه‌ها سهم زیادی در وضعیت به هم ریخته فعلی دارند. مثلاً دولت نباید چند تا کار را با هم و همزمان شروع می‌کرد.
دبیر انجمن بتن آماده با بیان این‌که سهم تراک میکسرها از آلودگی هوای تهران نیم درصد است، گفت:‌ طی تعطیلی ۱۰ روزهکارخانه‌های تولید بتن آماده در تهران ۱۰۰ میلیارد تومان به این صنعت ضرر وارد شد.
بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا مطابق با همه دوره‌های گذشته شگفتی‌های زیادی در خود داشت که قهرمانان شش دوره جام جهانی هم اسیر آن شدند.
خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا، عملکرد درخشان تیم لوئیز انریکه را تحسین می کند و سهم زیادی از دلیل این موفقیت را در باشگاه خود می بیند.
مدافع میانی الاهلی قطر که سهم زیادی در مسیر صعود ایران به جام جهانی قطر داشت، امیدوار است خود را در مسیر فلسفه ذهنی کارلوس کی‌روش برای حضور فیکس در این رقابت‌ها قرار دهد.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
سامان فلاح معتقد است که با درخشش در ترکیب پیکان، قصد دارد تا یک بار دیگر برای بازگشت به تیم ملی بجنگد.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ قرار است دو نماد شپنا و شتران به لحاظ تکنیکالی مورد تحلیل واقع شوند تا مشخص گردد که کدام یک از این دو نماد پالایشی در موقعیت بهتری قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ