وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر روز سه‌شنبه خود به مقر اتحادیه اروپا با مقامات اروپایی در خصوص ایران گفتگو می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که وزیر خارجه کویت فردا یکشنبه به بغداد سفر می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیستها در ‎مسجدالاقصی اقدامی دیگر در روند تعدّی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده و محکوم است.
پارلمان چین، رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب حاکم چین را به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی کرد.
وزیر امور خارجه ارمنستان فردا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار می‌کند.
وزیر خارجه عمان به منظور دیدار با مقامات ایران وارد تهران شد.
وزیر خارجه عمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان به تهران می‌آید.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
منابع اردنی اعلام کردند که ایمن الصفدی وزیر خارجه این کشور وارد دمشق پایتخت سوریه شده است.
وزیر خارجه هند اعلام کرد که مصمم است برخی از فعالیت‌های سفارت دهلی‌نو در کابل را حفظ کند، اما به‌این زودی سفیری به افغانستان نخواهد فرستاد.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
وزیر خارجه قطر یکشنبه شب در توییتی اعمال خشونت صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را غیر قابل قبول دانست.
منابع فلسطینی از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشوری در همسایگی ایران با اهداف خاص خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام از جمله هتک حرمت اخیر مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، گفتگو کردند.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایلی کوهن» وزیر سابق اطلاعات این رژیم را به عنوان وزیر خارجه در نظر گرفته است.
‎وزیر امور خارجه نوشت: آن‌ها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل میتوانند شهادت بدهند آن‌ها پیروز شده‌اند یا شکست خورده‌اند؟ آتش بس برقرار شد، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند. ‎
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده‌اند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه قطر گفت: براساس آنچه دبیرکل در گفتگوی تلفنی اعلام کرده است، مقاومت برنامه جامعی برای پاسخ قوی و مؤثر به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ