کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم ها محرومیت در بر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس نسبت به اعلام رسمی سازمان لیگ مبنی بر بازی بدون تماشاگر در هفته نخست بیانیه داد.
مدیرعامل تراکتور می‌گوید محمد نادری مشکلاتش با آلتای را حل خواهد کرد و سپس به تراکتور می‌پیوندد.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فنس‌کشی ناتمام این پروژه شروع شده و ادامه دارد این در حالیست که پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله فاقد مجوز ارزیابی زیست محیطی از سازمان حفاظت محیط زیست است و بر اساس آخرین مکاتبات دستگاه قضا، زمین مورد نظر هم می‌بایست مسترد شود.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
رئیس مرسدس در مورد جدایی احتمالی لوئیس همیلتون پس از نخستین گرندپری فرمول یک 2023 در بحرین صحبت کرد.
هواداران منچسترسیتی در شروع دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا زمانی که آهنگ لیگ برتر پخش می‌شد برای اعتراض به اتهام‌های تخلف مالی باشگاه‌شان شروع به هو کردن این آهنگ کردند.
همزمان با شیوع دوباره ویروس امیكرون و اعلام آن از سوی وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به این بیماری، فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک ایران اعلام کرد، رقابت‌های والیبال داخلی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده تا احمد عربانی، کارتونیست هم‌میهن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
معصومه ابتکار رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به شروع سرما و آلودگی دوباره هوا در صفحه ی شخصی‌اش واکنش نشان داد.
قیمت نفت روز دوشنبه پس از این که مقامات چینی بر حفظ رویکرد سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ تاکید کردند و امیدها نسبت به بهبود تقاضای این کشور برای سوخت را از بین بردند، بیش از یک دلار در هر بشکه سقوط کرد.
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب، در گفتگو با ورزش سه تاکید کرد که این تیم با وجود شروع نه چندان خوب برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد.
یک درس مهم از پاندمی کووید آن است که زمانی که یک بیماری بسیار عفونی در یک جمعیت آسیب‌پذیر شیوع پیدا می‌کند واکنش سریع ضروری است. حتی فراتر از آن، زمانی که بسیاری از عفونت‌ها بدون علامت هستند مانند مورد کووید-۱۹ واکنش سریع ضرورت بیش‌تری پیدا می‌کند.
عباس صالحی نوشت: هنوز نمی خواهیم در شیوه ها تجدیدنظر کنیم؟!
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
بارسلونا به شروع تحقیقات یوفا درباره فرپلی مالی این باشگاه در فصل 21-2020 واکنش نشان داد.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
حسین شریعتمداری بدون اشاره به پایین‌ترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مرزهای استدلال را جابجا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ