عباس صالحی نوشت: هنوز نمی خواهیم در شیوه ها تجدیدنظر کنیم؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
رفتارهای اخیر دولت چین مدیرمسئول روزنامه اطلاعات را به واکنش واداشت.
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
عباس عبدی در توییتی به گزارش امروز کیهان واکنش نشان داد و نوشت: مدیر مسئول کیهان، پس از آن مصاحبه تند علیه برجام، فقط چند روز کافی بود تا او نیز به برجام سلام دهد.
عباس عبدی در توییتی به گزارش امروز کیهان واکنش نشان داد و نوشت: مدیر مسئول کیهان، پس از آن مصاحبه تند علیه برجام، فقط چند روز کافی بود تا او نیز به برجام سلام دهد.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.
مدیرمسئول همشهری به ماجرای حمله به سلمان رشدی واکنش نشان داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
استرالیا می‌تواند مشکلات عرضه جهانی گندم را کاهش دهد؟
شاگردان ساپینتو، امروز (دوشنبه) نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند
حسین شریعتمداری بدون اشاره به پایین‌ترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مرزهای استدلال را جابجا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ