حسین شریعتمداری بدون اشاره به پایین‌ترین درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مرزهای استدلال را جابجا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال رسانه‌ای، در واکنش به بستن اپلیکیشن طاقچه، گفت: با این شیوه‌های رفتاری، ما در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و آسیب می‌بینیم و متأسفانه جریان‌هایی که به بهانه حجاب به این شیوه‌های برخورد متوسل می‌شوند، اساسا هیچ مسئولیتی در این بخش احساس نمی‌کنند و به آسیب‌های این شیوه رفتار بی‌اعتنا هستند.
مدیرعامل تراکتور می‌گوید محمد نادری مشکلاتش با آلتای را حل خواهد کرد و سپس به تراکتور می‌پیوندد.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
فدریکو دی‌مارکو، گلزن اینتر مقابل یوونتوس به تشابه شیوه گلزنی‌اش با لیونل مسی واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم ها محرومیت در بر دارد.
سرمربی پرتغالی استقلال از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه وطنی قائمشهر واکنش های جالبی به عملکرد شاگردانش داشت.
همزمان با شیوع دوباره ویروس امیكرون و اعلام آن از سوی وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به این بیماری، فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک ایران اعلام کرد، رقابت‌های والیبال داخلی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده تا احمد عربانی، کارتونیست هم‌میهن نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
قیمت نفت روز دوشنبه پس از این که مقامات چینی بر حفظ رویکرد سخت گیرانه برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ تاکید کردند و امیدها نسبت به بهبود تقاضای این کشور برای سوخت را از بین بردند، بیش از یک دلار در هر بشکه سقوط کرد.
عبدالرشید سعدالله‌اف نسبت به برکناری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور از سوی مامیاشویلی واکنش نشان داد.
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
یک درس مهم از پاندمی کووید آن است که زمانی که یک بیماری بسیار عفونی در یک جمعیت آسیب‌پذیر شیوع پیدا می‌کند واکنش سریع ضروری است. حتی فراتر از آن، زمانی که بسیاری از عفونت‌ها بدون علامت هستند مانند مورد کووید-۱۹ واکنش سریع ضرورت بیش‌تری پیدا می‌کند.
عباس صالحی نوشت: هنوز نمی خواهیم در شیوه ها تجدیدنظر کنیم؟!
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ