مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر کرده است، در حاشیه این سفر دیداری هم با همتای قطری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم ملی امروز میزبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، بود.
دروازه‌بان تیم ملی امروز میزبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، بود.
پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند. او بعد از این جلسه تاکید کرد: «مسی دوست دارد برگردد.»
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رییس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفتگو کرده‌اند.
ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی در مجتمع قضایی شهید مفتح برگزار شد.
سرمربی تیم ملی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در حاشیه سمینار جام جهانی قطر دیدار‌هایی را برگزار کردند.
مدیران ارشد اجرایی گوگل، مایکروسافت، اوپن آ آی و آنتروپیک با کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و مقامات ارشد دولتی ملاقات می کنند تا درباره  موضوعات کلیدی هوش مصنوعی گفتگو کنند.
آدریانو گالیانی، رییس سابق باشگاه میلان درباره دربی میلانی‌ها در اروپا حرف زد و لابلای صحبت‌هایش فاش کرد با آنچلوتی در مادرید ملاقات کرده، ملاقاتی که ‌می‌تواند شایعاتی را به همراه داشته باشد.
رئیس هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران برای بازگشایی نمایندگی‌های سیاسی ایران در عربستان با معاون وزیر خارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران، به دیدار وزیر ورزش خواهد رفت. ملاقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم ملی.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رییس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال، برای دفاع از حقوق تضییع شده این باشگاه در خصوص داوری در مسابقات این فصل لیگ برتر، به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، برای رییس جمهور در آستانه سفر به نیویورک آرزوی توفیق کردند.
رییس یک باشگاه در لیگ دسته سوم ترکیه به دلیل ملاقات بازیکنان تیمش با چهره مخالف او، هشت بازیکن را از این تیم اخراج کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ