کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یانیک کاراسکو با اشاره به قهر کردن تیبو کورتوا از تیم ملی بلژیک گفت کاپیتانی را باید با شخصیتت نشان بدهی؛ بازوبند فقط یک چیز جزیی است.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
داور بازی چوکا و شمس‌آذر در مورد اتفاقات این بازی اظهارنظر کرده است.
مشاجره روسای اسبق و فعلی کمیته داوران در برنامه فوتبال برتر به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تشریح برنامه‌هایش برای سال جاری گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی شدم خیلی‌ها گفتند نباید تغییر نسل بدهم اما حالا خوشحالم که جوانگرایی کردم.
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
محمد صلاح در دقیقه 68 بازی این شانس را داشت تا با گل کردن پنالتی گل تساوی لیورپول را به بورنموث بزند ولی ضربه اش را به بیرون زد.
قالیباف با تأکید بر اینکه ادامه چنین مسیری، سیستم‌ها و نوع حکمرانی را بدتر کرده و با سرعت بیشتری به سمت ناکارآمدی پیش می‌رویم که نمونه‌های آن را نیز دیده‌ایم، گفت: خیلی اوقات این نگاه باعث می‌شود شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری حذف و به فراموشی سپرده شود.
بازی دوستانه امروز تراکتور با یک اتفاق جالب در آخرین لحظات همراه بود.
چه نمایشی از گاوی و آن هم در چه دیداری. جوان اول فوتبال دنیا امشب نفس رئال را گرفت و بارسا را به اولین جام فصل رساند.
پنالتی کابوس همه زندگی یحیاست؛ از فینال جام حذفی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، از دربی نیمه نهایی جام حذفی تا نیمه نهایی جام ملتهای آسیا - او این بار نمی‌خواست کابوس قدیمی سراغش بیاید.
شاهرخ بیانی می‌گوید کادرفنی هوادار به بازیکنان جوان اعتماد دارند و از جوانگرایی راضی هستند.
مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: نتیجه تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک از لحاظ رتبه‌ای خوب نبود، اما باید قبول کنیم جوانگرایی کردیم و باید صبور باشیم.
صحبت هایی تند و احساسی، انگار یورگن کلینزمن خیلی از برتری ایران مقابل ولز عصبی شده بود.
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: ما جوانگرایی کردیم و این کار فوق‌العاد است اما حالا باید انتظارها و نتیجه‌گرایی از این تیم ملی دور شود.
در صورت ادامه آسیب دیدگی روملو لوکاکو، اینتر برای حفظ این بازیکن در فصل بعد تلاش نخواهد کرد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوان‌گرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
کمیته داوران در شرایطی از مدت‌ها قبل از جوانگرایی صحبت کرده که سن و سال داوران تازه وارد لیگ برتر چنین موضوعی را نشان نمی‌دهد.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
سرمربی تیم ملی ایران در صحبت کوتاهی که با همتای خود در تیم سنگال داشت،‌ به شکستش همراه با مصری‌ها در فینال جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: جوانگرایی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است. تدوین سند تحول دولت در این چارچوب است که برای ۳۷ موضوع کلان کشور راهکار ارائه کرده است.
هادی کردی طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر کمیته جودو فراکسیون منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ