علیرضا جهانبخش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی حاضر، پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: : اگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را مسئول می‌دانیم؛ ضمن اینکه آمریکا را نیز مسئول می‌دانیم.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ابعاد پنهان توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر این نفتکش با ۱۰ اسکورت هم آمده بود، محال بود بتواند از دستان ما فرار کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ابعاد پنهان توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر این نفتکش با ۱۰ اسکورت هم آمده بود، محال بود بتواند از دستان ما فرار کند.
گری نویل گفت اگر فوتبالیست نمی‌شد، دوست داشته خبرنگار ورزشی شود ولی املایش آنقدر ضعیف است که باید دوباره زبان انگلیسی را می‌خوانده.
اگر هاگوارتز یک مدرسه جادوی انگلیسی نبود، بلکه یک موسسه تحقیقاتی و جادوگری شوروی بود. سریال هری پاتر را احتمالا دیده اید، این بار هوش مصنوعی شخصیت‌های سریال را به دوران شوروی برده است!
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
اگر چه قدرت ویرانگر زلزله و حرکت زمین در برخی مکان‌ها به حدی بود که بسیاری ساختمان‌های استاندارد هم توان مقابله با آن را نداشتند، اما نمونه‌هایی هم پیدا شده که ساخت‌وساز ضعیف عامل ویرانی بوده است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.
سعیدی عنوان کرد: من خطاب به ایشان که از نظر بنده یک ورشکسته سیاسی است می‌گویم که اگر بنای ابراز وجود دارند، دنبال روش‌های دیگری باشند و مراقبت کنند که وارد پازل تفرقه‌افکنی انگلیسی‌ها نشوند؛ براساس تعبیری که حضرت آقا دارند با عنوان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
یک روزنامه‌نگار انگلیسی اعلام کرد که اگر طارمی راهی چلسی شود، از این موضوع تعجب نمی‌کند.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس با اشاره به اینکه برخی معتقدند هدف این هزینه، استفاده از فرصت جام‌جهانی برای توسعه انقلاب بوده گفت: «اگر هدف این بوده حداقل کسانی می‌رفتند که الفبای انگلیسی را بلد باشند تا اگر می‌خواهند در انتقال مفاهیم انقلاب همکاری کنند، قدرت برقرار کردن ارتباط را داشته باشند. انتخاب افراد بر چه اساسی صورت گرفته است؟ کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی مجلس باید این سفر را بررسی کنند تا مشخص شود افراد بر چه اساسی انتخاب شدند و چه ضرورتی داشته که در شرایط کنونی کشور به این افراد قطرگردی کنند؟»
یک روزنامه‌نگار انگلیسی اعلام کرد که اگر طارمی راهی چلسی شود، از این موضوع تعجب نمی کند.
روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
سخنگوی نیروهای مسلح در واکنش ‌به بلوف‌زنی مسئولان آمریکایی، انگلیسی و رژیم جعلی صهیونیستی گفت: اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط جمهوری اسلامی ایران می‌آید.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
به گفته پل آلدر؛ متخصص باغبانی، چندین گیاه خانگی معمول مانند «نرگس، آلوئه‌ورا یا پیچک انگلیسی» حاوی مواد شیمیایی سمی هستند که می‌توانند باعث سنگ کلیه، تورم گلو و استفراغ در بزرگسالان شوند و اگر توسط کودکان یا حیوانات خانگی مصرف شوند، برای کودکان یا حیوانات خانگی نیز منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌شود.
پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، به ایلان ماسک، میلیارد معروف آمریکایی، توصیه کرد اگر به دنبال خرید یک باشگاه است، آرسنال را بخرد.
یک رسانه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد اگر از جذب فرانکی دی‌یونگ کاملا ناامید شود برای به خدمت گرفتن آدریان رابیو از یوونتوس تلاش خواهد کرد.
اگر می‌خواهید به اروپا مهاجرت کنید، اما نگران موانع زبانی هستید، بهتر است کشور‌هایی را که در آن‌ها به طور گسترده و عام انگلیسی صحبت می‌شود در اولویت قرار دهید. در همین راستا باید بدانید که شهروندان کشور‌های شمال اروپا بهترین مهارت را در زبان انگلیسی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ