سرمایه‌گذاری در سهام زیر قیمت یا «کم‌ ارزش‌گذاری شده»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.
سخنگوی اتحادیه ملی بسکتبال اعلام کرد صندوق سرمایه‌گذاری مستقل قطر به دنبال خرید سهام باشگاه بسکتبال واشنگتن ویزاردز است.
عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان (والماس ۱) امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ انجام خواهد شد و این عرضه اولیه و ارسال سفارش خرید فقط توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط امکان‌پذیر است و سهامداران حقیقی نمی‌توانند بخرند.
گروه سرمایه‌گذاری "Arctos Sports Partners" قصد خرید 5 تا 15 درصد سهام باشگاه پاری سن ژرمن را دارد.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
یک کارشناس بازار سهام گفت: یکی از جذابیت‌های بازار سهام P.E پایین این بازار است.
جم نجفی ریاست گروه سرمایه‌گذاری ورزشی MSB را به عهده دارد. از جمله دارایی‌هایش می‌توان به بخشی از سهام تیم بسکتبال فینیکس سانز که در NBA حضور دارد و همچنین سرمایه‌گذاری در تیم فرمول یک مک‌لارن اشاره کرد. نجفی حالا قصد دارد با خرید تاتنهام هاتسپر سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال را تجربه کند.
یک کارشناس بازار سرمایه بیان نمود: اکنون بازار سهام در موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری قرار دارد و توجه به مسایل تاثیرگذار بر روند بورس می‌تواند کمکی در بهبود و رونق این بازار باشد.
الزام ۱۵ درصدی خرید سهام توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، اگرچه در زمان خود به دلیل صیانت از اکوسیستم بازار بود، اما برای خود صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت، تصمیم درستی نبوده است.
مطابق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، در راستای ارتقای شفافیت و سلامت بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ملزم به افشای تعداد و قیمت سهام خریداری شده در فرآیند عرضه اولیه شدند.
بانک مرکزی در بخشنامه ای و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره (۳) ماده (۲) را ابلاغ کرد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل 17 درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
صندوق تثبیت بازار سرمایه برای حمایت از سهام موجود در پرتفوی صندوق‌های درآمد ثابت اوراق اختیار فروش تبعی منتشر می‌کند.
عکس‌های جدیدی از روز سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد مردان و زنان وحشت‌زده به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که بیشتر پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند دیگر از بین رفته است.
محسن یگانه تاکید کرد: با بالا رفتن نرخ بهره بانکی، نرخ بهره بدون ریسک افزایش می‌یابد. طبیعی است که نرخ بازده مورد انتظار آن کسی که روی سرمایه‌ها و یا دارایی‌های پرریسک سرمایه‌گذاری می‌کند هم افزایش می‌یابد.
به نظر می‌رسد که منچستریونایتد به یک سرمایه‌گذاری ضرردهی تبدیل شده است.
دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت گفت: پیش‌بینی می‌شود سود سهام عدالت که در پایان سال جاری پرداخت خواهد شد نسبت به سال گذشته دو برابر شود.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت روندی نزولی داشت و با قرار گرفتن در ارتفاع یک‌ میلیون و ۲۷۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
مدیرعامل فرابوس ایران گفت: بهتر است سهامداران اقدام به خرید سهام شرکتی کنند که دارای روند سودآوری مشخص هستند.
کامران ندری کارشناس مسائل پولی و بانکی با اشاره به اینکه قانون جدید چک از سال گذشته اجرایی شده است، گفت:با توجه به اینکه چک یک وسیله مبادله پول در کشور به حساب می‌آید که بسیار کارایی زیادی دارد، در مقابل برخی افراد با کشیدن چک‌های بلامحل باعث افزایش آمار چک‌های برگشتی می‌شدند که موضوع پرونده‌های زیادی را در دادسرا‌ها به وجود آورده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ