مدیرعامل فرابوس ایران گفت: بهتر است سهامداران اقدام به خرید سهام شرکتی کنند که دارای روند سودآوری مشخص هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
سید مصطفی علوی بیان کرد: حاکمیت شرکتی در بسیاری از کشورهای دنیا به شکل قانون و مکمل قانون تجارت و شرکت‌داری است و به عنوان یک قانون مترقی محسوب می‌شود. تمامی نیازهایی که در راستای شرکت‌داری و هدایت شرکت ها لازم بود به اصلاحیه دستورالعمل حاکمیت شرکتی اضافه و اصلاحات لازم برای آن انجام شده است. به جرات می‌توان گفت این دستورالعمل از جمله دستورالعمل‌هایی است که بر روی آن بسیار کار شده؛ زیرا الزاماتی چون حفظ منافع سهامدار، قابلیت اجرایی و مطابقت با منابع روز دنیا دارد.
امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
خبرهای بسیاری امروز منتشر شد که هر یک به نوعی برای سهامداران حائز اهمیت بود. این ده خبر شاید جزء مهمترین اخبار بود که به نوعی می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۸۲۹۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل در هفته ای که گذشت بیش از ۶۹ هزار واحد ریزش کرد تا حمایت های مهم روز به روز از دست برود.
بورس دیروز هم قرمزپوش به کار خود پایان داد تا سهامداران چشم به روز معاملاتی آینده بدوزند. امروز بورس در حالی آغاز به کار می‌کند که ممکن است این ده خبر بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۴۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۴۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
اهواز - دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور خانواده‌های آسیب دیدگان و وکلای آنان برگزار شد.
سرهنگ جاوید امیرانلوی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی‌های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفته و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی می‌کرد.
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط فعلی این فدراسیون برگزار می‌شود.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
با استفاده از ویژگی Past Participants کاربران می‌توانند ببینند چه کسی در ۶۰ روز گذشته گروهی را ترک کرده یا از آن حذف شده است.
طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود بازار وضعیت مطلوبی را برای سهامداران رقم بزند. اما آیا مذاکرات نهایتا به نتیجه خواهد رسید؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۰۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
طبق تحلیل کارشناسان، بورس همچنان در انتظار و ابهام به سر می برد. اما آیا با آغاز اسفند ماه و آغاز فروش شرکت‌ها روزهای سخت‌تری در انتظار سهامداران خواهد بود؟
تنها ۲۳ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و کلی نماد در سال جاری باز هم در صف عرضه اولیه‌ها باقی ماندند. در این ۲۳ روز احتمال عرضه اولیه کدام نماد‌ها وجود دارد؟
تنها شش روز دیگر تا پایان معاملات سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و سپس بورس تا ۵ فروردین ماه تعطیل خواهد بود. سال آینده در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که دو تغییر مهم در بورس اتفاق خواهد افتاد. این دو تغییر بورسی چیست؟
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ